Generelle vilkår og forretningsbetingelser for privatkunder

1. Anvendelsesområde

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for alle ordrer, der er foretaget af forbrugere i henhold til §13 i den tyske civillovbog (BGB) via onlineshoppen zooplus.dk, der drives af zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, Tyskland (herefter: zooplus). 

1. Anvendelsesområde

Disse generelle vilkår og betingelser gælder for alle ordrer, der er foretaget af forbrugere i henhold til §13 i den tyske civillovbog (BGB) via onlineshoppen zooplus.dk, der drives af zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, Tyskland (herefter: zooplus). 

2. Bestillingsforløb, købsaftale, aftaletekst, mængdebegrænsning, og videresalg

1. Bestillingsforløb

zooplus tilbyder sine kunder et bredt udvalg af artikler til kæledyr. Ved at klikke på produktet eller artikelbeskrivelsen, føres kunden videre til produktdetaljerne, f.eks. tilbehør, forskellige størrelser eller smagsvarianter af selvsamme artikel. For at vælge et produkt, skal kunden angive det ønskede antal og klikke på indkøbskurv-ikonet.

Ved at klikke på "indkøbskurv", foroven i højre hjørne, får kunden en en oversigt over alle de udvalgte produkter i den virtuelle indkøbskurv og kan efter behov, lave ændringer i bestillingen

Ønsker kunden at afslutte sin bestilling, kan kunden klikke på knappen "Til bestilling/kasse". Allerede registrerede kunder indtaster her deres brugernavn og password. Ikke-registrerede kunder kan oprette en ny kundekonto eller også fortsætte betalingsforløbet uden oprettelse af kundekonto. I dette tilfælde skal kunden på de følgende sider opgive adresse- og regningsinformationer.

Ved at klikke på knappen "Fortsæt" kommer kunden frem til det sidste bestillingspunkt "Oversigt". Her vises en sammenstilling af kundens bestilling med den samlede pris (inklusiv moms) samt oplysninger om leveringsservice- og udgifter.

Kunden afslutter bestillingen ved at klikke på knappen, "Køb". Dermed bliver et bindende tilbud tilsendt.

zooplus opkræver ikke gebyrer for brug af fjernkommunikationssystemer, men kunden kan blive pålagt de sædvanlige omkostninger, der er forbundet med brugen af disse tjenester over for tredjeparter (f.eks. mobiloperatør, internetudbyder etc.).

2. Købsaftale

a. Varerne, der udbydes i online-shoppen, sælges udelukkende til ikke-kommercielle personer, dvs. kun til forbrugere, der indgår den juridiske transaktion til formål, der hverken kan henføres til deres kommercielle eller selvstændige professionelle aktivitet. De tilbud, der fremgår af vores hjemmeside www. zooplus.dk er derfor ikke rettet mod virksomheder. Virksomheder er fysiske eller juridiske personer eller interessentskab med retsevne, der ved indgåelse af en retshandel handler i udøvelsen af deres erhvervsmæssige eller selvstændige erhvervsvirksomhed.

b. Fremstillingen af produkterne i online-shoppen udgør ikke et juridisk bindende tilbud, men er kun et uforpligtende online-katalog over varesortimentet. Ved at klikke på knappen "Køb", indgår kunden i en bindende bestilling. Købsaftalen er endnu ikke bindende, når bestillingen er afsendt. Kunden modtager en bekræftelse per e-mail på, at bestillingen er modtaget. Denne bekræftelse betyder ikke, at zooplus godkender bestillingen, kun at bestillingen er modtaget. Købsaftalen bliver bindende i det øjeblik zooplus godkender kundens bestilling, dvs. når zooplus sender varen til kunden, og med endnu en e-mail bekræfter, at varen er på vej.

c. 2.2.b. finder ingen anvendelse i det tilfælde, at kunden vælger at betale på forhånd, da der allerede indgås en kontrakt, når zooplus sender betalingsoplysningerne. Disse betalingsoplysninger vil blive sendt til kunden inden for 24 timer efter afgivelse af ordren. Ordrebekræftelsen udgør ikke betalingsoplysninger. Ved forudbetaling forfalder fakturabeløbet ved modtagelse af betalingsinformationen og skal betales senest 7 dage efter modtagelsen ved bankoverførsel til en af de under 8.1.d anførte konti. Modtagelse af fakturabeløbet på vores konto er afgørende for overholdelse af betalingsfristen. Hvis der ikke er registreret nogen betaling på en af de konti, der er angivet under 8.1.d. efter 7 dage, vil kundens ordre automatisk blive annulleret.

d. Kontraktens sprog er dansk

3. Kontrakttekst

Kontraktteksten vil blive gemt af os, indtil ordren er blevet behandlet i sin helhed, hvorefter den vil blive arkiveret til opbevaring i overensstemmelse med skatte- og handelslovgivningen. Når zooplus har modtaget ordren, vil køberen modtage en separat bekræftelsesmail fra zooplus, der indeholder det væsentlige indhold af kontrakten, herunder de generelle vilkår og betingelser, der er gyldige på tidspunktet for kontrakten. Hvis du mister dine dokumenter i forbindelse med dine ordrer, bedes du kontakte os. Vi vil med glæde sende dig en kopi af dine ordredata

4. Mængdebegrænsning, maksimal ordreværdi, kommercielt videresalg

Salg af vare kan kun ske i husholdningsstore mængder, og kun til myndige personer. Den maksimale bestillingsværdi er 19000 kr. Videresalg af varer i kommercielt øjemed er ikke tilladt. zooplus forbeholder sig ret til at afvise køb, der ser ud til at være afgivet med henblik på videresalg af varerne i kommercielt øjemed.

2. Bestillingsforløb, købsaftale, aftaletekst, mængdebegrænsning, og videresalg

1. Bestillingsforløb

zooplus tilbyder sine kunder et bredt udvalg af artikler til kæledyr. Ved at klikke på produktet eller artikelbeskrivelsen, føres kunden videre til produktdetaljerne, f.eks. tilbehør, forskellige størrelser eller smagsvarianter af selvsamme artikel. For at vælge et produkt, skal kunden angive det ønskede antal og klikke på indkøbskurv-ikonet.

Ved at klikke på "indkøbskurv", foroven i højre hjørne, får kunden en en oversigt over alle de udvalgte produkter i den virtuelle indkøbskurv og kan efter behov, lave ændringer i bestillingen

Ønsker kunden at afslutte sin bestilling, kan kunden klikke på knappen "Til bestilling/kasse". Allerede registrerede kunder indtaster her deres brugernavn og password. Ikke-registrerede kunder kan oprette en ny kundekonto eller også fortsætte betalingsforløbet uden oprettelse af kundekonto. I dette tilfælde skal kunden på de følgende sider opgive adresse- og regningsinformationer.

Ved at klikke på knappen "Fortsæt" kommer kunden frem til det sidste bestillingspunkt "Oversigt". Her vises en sammenstilling af kundens bestilling med den samlede pris (inklusiv moms) samt oplysninger om leveringsservice- og udgifter.

Kunden afslutter bestillingen ved at klikke på knappen, "Køb". Dermed bliver et bindende tilbud tilsendt.

zooplus opkræver ikke gebyrer for brug af fjernkommunikationssystemer, men kunden kan blive pålagt de sædvanlige omkostninger, der er forbundet med brugen af disse tjenester over for tredjeparter (f.eks. mobiloperatør, internetudbyder etc.).

2. Købsaftale

a. Varerne, der udbydes i online-shoppen, sælges udelukkende til ikke-kommercielle personer, dvs. kun til forbrugere, der indgår den juridiske transaktion til formål, der hverken kan henføres til deres kommercielle eller selvstændige professionelle aktivitet. De tilbud, der fremgår af vores hjemmeside www. zooplus.dk er derfor ikke rettet mod virksomheder. Virksomheder er fysiske eller juridiske personer eller interessentskab med retsevne, der ved indgåelse af en retshandel handler i udøvelsen af deres erhvervsmæssige eller selvstændige erhvervsvirksomhed.

b. Fremstillingen af produkterne i online-shoppen udgør ikke et juridisk bindende tilbud, men er kun et uforpligtende online-katalog over varesortimentet. Ved at klikke på knappen "Køb", indgår kunden i en bindende bestilling. Købsaftalen er endnu ikke bindende, når bestillingen er afsendt. Kunden modtager en bekræftelse per e-mail på, at bestillingen er modtaget. Denne bekræftelse betyder ikke, at zooplus godkender bestillingen, kun at bestillingen er modtaget. Købsaftalen bliver bindende i det øjeblik zooplus godkender kundens bestilling, dvs. når zooplus sender varen til kunden, og med endnu en e-mail bekræfter, at varen er på vej.

c. 2.2.b. finder ingen anvendelse i det tilfælde, at kunden vælger at betale på forhånd, da der allerede indgås en kontrakt, når zooplus sender betalingsoplysningerne. Disse betalingsoplysninger vil blive sendt til kunden inden for 24 timer efter afgivelse af ordren. Ordrebekræftelsen udgør ikke betalingsoplysninger. Ved forudbetaling forfalder fakturabeløbet ved modtagelse af betalingsinformationen og skal betales senest 7 dage efter modtagelsen ved bankoverførsel til en af de under 8.1.d anførte konti. Modtagelse af fakturabeløbet på vores konto er afgørende for overholdelse af betalingsfristen. Hvis der ikke er registreret nogen betaling på en af de konti, der er angivet under 8.1.d. efter 7 dage, vil kundens ordre automatisk blive annulleret.

d. Kontraktens sprog er dansk

3. Kontrakttekst

Kontraktteksten vil blive gemt af os, indtil ordren er blevet behandlet i sin helhed, hvorefter den vil blive arkiveret til opbevaring i overensstemmelse med skatte- og handelslovgivningen. Når zooplus har modtaget ordren, vil køberen modtage en separat bekræftelsesmail fra zooplus, der indeholder det væsentlige indhold af kontrakten, herunder de generelle vilkår og betingelser, der er gyldige på tidspunktet for kontrakten. Hvis du mister dine dokumenter i forbindelse med dine ordrer, bedes du kontakte os. Vi vil med glæde sende dig en kopi af dine ordredata

4. Mængdebegrænsning, maksimal ordreværdi, kommercielt videresalg

Salg af vare kan kun ske i husholdningsstore mængder, og kun til myndige personer. Den maksimale bestillingsværdi er 19000 kr. Videresalg af varer i kommercielt øjemed er ikke tilladt. zooplus forbeholder sig ret til at afvise køb, der ser ud til at være afgivet med henblik på videresalg af varerne i kommercielt øjemed.

3. Priser og leveringsgebyrer

Alle priser er inklusiv den lovpligtige moms. De gældende priser er de aktuelle priser på bestillingstidspunktet, og er uden leveringsgebyrer. Vi tilbyder fri levering fra 349 kr.

Forsendelsesomkostninger for de lande, du kan få leveret til, kan du se her.

3. Priser og leveringsgebyrer

Alle priser er inklusiv den lovpligtige moms. De gældende priser er de aktuelle priser på bestillingstidspunktet, og er uden leveringsgebyrer. Vi tilbyder fri levering fra 349 kr.

Forsendelsesomkostninger for de lande, du kan få leveret til, kan du se her.

4. Levering

Levering sker kun inden for Danmark.

Er en vare på lager, vil din levering ske inden for 2-4 hverdage (vær opmærksom på, at levering til Bornholm og visse småøer kan tage lidt længere). Fristen for levering begynder dagen efter kontrakten er indgået, undtagen ved forudbetaling: Her begynder fristen dagen efter betalingsoplysningerne er udsendt. Hvis den sidste dag i fristen falder på en lørdag, søndag eller en helligdag, forlænges fristen automatisk til den næste hverdag

Du kan læse mere om zooplus leveringsbetingelser her: Leverings- og portopriser.

Skulle en bestilt vare ikke være tilgængelig og en købsaftale derfor ikke være indgået, forholder vi os ret til at tilbyde at sende dig de øvrige varer fra bestillingen. Du er ikke forpligtet til at tage imod dette tilbud.

I tilfælde af, at zooplus ikke kan levere det bestilte produkt, fordi zooplus selv og uden skyld ikke har modtaget varen fra deres leverandører, forbeholder zooplus sig retten til at træde tilbage fra købsaftalen. I dette tilfælde bliver kunden informeret og tilbudt et tilsvarende produkt. Er et tilsvarende produkt ikke tilgængeligt, eller ønsker kunden ikke at modtage et sådant, refunderer zooplus straks alle omkostninger kunden har haft ved denne bestilling.

Skulle en leveret vare vise tegn på åbenlyse transportskader, bedes du kontakte vores kundeservice. zooplus har så mulighed for, at reklamere skaden til chauffør eller transportfirmaets forsikring. Hvis kunden ikke informerer zooplus kundeservice om transportskader, har det ingen betydning for kundes lovbestemte Garantirettigheder.

For at udføre bestillinger bedst muligt og holde vores kunder optimalt informeret om leveringsstatus, sender zooplus kundens e-mail-adresse, og - hvis angivet - kundens telefonnummer (ved større forsendelser), til den respektive transportør. zooplus ser kundernes og egne interesser i et afbalanceret forhold til hinanden, især fordi transportørerne selv har forpligtet sig til beskyttelsen af personoplysninger, og derfor har forpligtet sig til udelukkende at bruge kundedata til forsendelsesinformation. Mere information kan du også finde i vores Databeskyttelseserklæring. Mere information kan du også finde i vores Hvis du mister dine bestillingsdokumenter, kan du henvende dig til vores kundeservice.

Bemærk venligst, I udsædvanlige sager, forbeholder vi retten til at ændre den valgte leveringsudbyder

4. Levering

Levering sker kun inden for Danmark.

Er en vare på lager, vil din levering ske inden for 2-4 hverdage (vær opmærksom på, at levering til Bornholm og visse småøer kan tage lidt længere). Fristen for levering begynder dagen efter kontrakten er indgået, undtagen ved forudbetaling: Her begynder fristen dagen efter betalingsoplysningerne er udsendt. Hvis den sidste dag i fristen falder på en lørdag, søndag eller en helligdag, forlænges fristen automatisk til den næste hverdag

Du kan læse mere om zooplus leveringsbetingelser her: Leverings- og portopriser.

Skulle en bestilt vare ikke være tilgængelig og en købsaftale derfor ikke være indgået, forholder vi os ret til at tilbyde at sende dig de øvrige varer fra bestillingen. Du er ikke forpligtet til at tage imod dette tilbud.

I tilfælde af, at zooplus ikke kan levere det bestilte produkt, fordi zooplus selv og uden skyld ikke har modtaget varen fra deres leverandører, forbeholder zooplus sig retten til at træde tilbage fra købsaftalen. I dette tilfælde bliver kunden informeret og tilbudt et tilsvarende produkt. Er et tilsvarende produkt ikke tilgængeligt, eller ønsker kunden ikke at modtage et sådant, refunderer zooplus straks alle omkostninger kunden har haft ved denne bestilling.

Skulle en leveret vare vise tegn på åbenlyse transportskader, bedes du kontakte vores kundeservice. zooplus har så mulighed for, at reklamere skaden til chauffør eller transportfirmaets forsikring. Hvis kunden ikke informerer zooplus kundeservice om transportskader, har det ingen betydning for kundes lovbestemte Garantirettigheder.

For at udføre bestillinger bedst muligt og holde vores kunder optimalt informeret om leveringsstatus, sender zooplus kundens e-mail-adresse, og - hvis angivet - kundens telefonnummer (ved større forsendelser), til den respektive transportør. zooplus ser kundernes og egne interesser i et afbalanceret forhold til hinanden, især fordi transportørerne selv har forpligtet sig til beskyttelsen af personoplysninger, og derfor har forpligtet sig til udelukkende at bruge kundedata til forsendelsesinformation. Mere information kan du også finde i vores Databeskyttelseserklæring. Mere information kan du også finde i vores Hvis du mister dine bestillingsdokumenter, kan du henvende dig til vores kundeservice.

Bemærk venligst, I udsædvanlige sager, forbeholder vi retten til at ændre den valgte leveringsudbyder

5. Ejendomsforbehold

Indtil kunden har foretaget fuld og gyldig betaling, forbliver varerne zooplus ejendom. Før ejerskifte kan varen ikke være genstand for pantsættelse, kaution, forarbejdning eller omarbejdelse uden zooplus skriftlige tilladelse.

5. Ejendomsforbehold

Indtil kunden har foretaget fuld og gyldig betaling, forbliver varerne zooplus ejendom. Før ejerskifte kan varen ikke være genstand for pantsættelse, kaution, forarbejdning eller omarbejdelse uden zooplus skriftlige tilladelse.

6. Fortrydelsesret

Forbrugere har en lovbestemt fortrydelsesret, når de indgår en fjernsalgsaftale. zooplus giver følgende oplysninger i overensstemmelse med den lovbestemte model. En forbruger er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der overvejende hverken er kommercielle eller selvstændige.

For yderligere informationer om fortrydelsesretten, kan kunden henvende sig til zooplus kundeservice.

Oplysning om fortrydelsesret

Du kan inden for 14 dage efter varens modtagelse, uden angivelse af nogen grund, fortryde dit køb. Fortrydelsesfristen er på fjorten dage fra den dato, hvor du eller en tredjepart navngivet af dig, hvilket ikke er transportøren, har modtaget alle varer, dvs. taget dem fysisk i besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten, skal du underrette os (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Tyskland, telefon: +45 78 15 02 17, service@zooplus.dk) skriftligt (f.eks per post eller e-mail). Du kan også gøre brug af vedhæftede annulleringsformular, men det er ikke obligatorisk. Annulleringsformular.

For at overholde fortrydelsesfristen, er det tilstrækkeligt at sende os en besked om, at du gør brug af din fortrydelsesret, hvis dette gøres indenfor fortrydelsesfristen.

Hvis du gør brug af fortrydelsesretten

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal vi tilbagebetale alle betalinger vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (med undtagelse af evt. meromkostninger, der skyldes at du har valgt en anden form for leverance end den, der tilbydes af os som den billigste leverance) straks og senest inden fjorten dage fra den dato, hvor din meddelelse om annullering er modtaget af os. Til denne tilbagebetaling, bruger vi den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre der er lavet en aftale med dig om en anden betalingsvej. I hvert fald vil du ikke blive opkrævet gebyr for tilbagebetalingen. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller indtil du har sendt os en kvittering på, at du har returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Varen skal straks og senest fjorten dage fra den dato, hvor du meddeler os om annullering af kontrakten med zooplus sendes tilbage til:

zooplus SE
Vertriebszentrum
Marktal 3
D-99880 Hoerselgau
Tyskland

Fristen er overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden de fjorten dage er udløbet.

Vi dækker udgifterne i forbindelse med tilbageleveringen af varerne.

Hvis varen returneres i forringet tilstand, skal du i givet fald betale en erstatning for vores værditab. For forringelse af en vare samt for brugsfordele skal du kun yde værdierstatning i det omfang, brugen eller forringelsen kan føres tilbage til en omgang med varen, der går ud over simpel afprøvning af egenskaber og funktioner. Ved " afprøvning af egenskaber og funktioner" forstås testning og afprøvning af en vare, sådan som det er muligt og normalt at gøre i en fysisk butik.

Slut på oplysning om fortrydelsesret

Udelukkelse af fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten gælder ikke for levering af varer,

  • der ikke er færdig fremstillet på forhånd og, hvis færdiggørelse bestemmes af Kundens individuelle valg eller beslutning, eller som er skræddersyet til kundens behov, hen til levering af varer som hurtigt fordærves eller, hvis udløbsdato hurtig overskrides,
  • som af hygiejniske grunde ikke er egnet til tilbagelevering, fx. frostvarer, hvis forseglingen er fjernet efter levering af varen,
  • som pga. deres beskaffenhed blev uadskilleligt blandet med andre varer efter leveringen.
Produkter, som f.eks økonomipakke eller sæt, der består af flere produkter eller dele, betragtes som et produkt og skal afvises i sin helhed.

Annulleringsformular

Mønster til annulleringsformular

(Hvis du ønsker at annullere kontrakten, bedes du udfylde denne formular og sende

den tilbage.)

— Til zooplus SE, Kundeservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, Tyskland, tlf  +45 78 15 02 17 service@zooplus.dk

— Hermed annullerer jeg/vi (*) den af mig/os (*) indgåede kontrakt om køb af

de følgende varer (*)/ levering af de følgende tjenesteydelser (*)

— Bestilt den (*)/modtaget den (*)

— Navn køber(e)

— Adresse køber(e)

— Underskrift køber(e) (kun ved henvendelser på papir)

— Dato

_______________

(*) Det ikke-relevante overstreges.

6. Fortrydelsesret

Forbrugere har en lovbestemt fortrydelsesret, når de indgår en fjernsalgsaftale. zooplus giver følgende oplysninger i overensstemmelse med den lovbestemte model. En forbruger er enhver fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der overvejende hverken er kommercielle eller selvstændige.

For yderligere informationer om fortrydelsesretten, kan kunden henvende sig til zooplus kundeservice.

Oplysning om fortrydelsesret

Du kan inden for 14 dage efter varens modtagelse, uden angivelse af nogen grund, fortryde dit køb. Fortrydelsesfristen er på fjorten dage fra den dato, hvor du eller en tredjepart navngivet af dig, hvilket ikke er transportøren, har modtaget alle varer, dvs. taget dem fysisk i besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten, skal du underrette os (zooplus SE, Sonnenstr. 15, 80331 München, Tyskland, telefon: +45 78 15 02 17, service@zooplus.dk) skriftligt (f.eks per post eller e-mail). Du kan også gøre brug af vedhæftede annulleringsformular, men det er ikke obligatorisk. Annulleringsformular.

For at overholde fortrydelsesfristen, er det tilstrækkeligt at sende os en besked om, at du gør brug af din fortrydelsesret, hvis dette gøres indenfor fortrydelsesfristen.

Hvis du gør brug af fortrydelsesretten

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal vi tilbagebetale alle betalinger vi har modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (med undtagelse af evt. meromkostninger, der skyldes at du har valgt en anden form for leverance end den, der tilbydes af os som den billigste leverance) straks og senest inden fjorten dage fra den dato, hvor din meddelelse om annullering er modtaget af os. Til denne tilbagebetaling, bruger vi den samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre der er lavet en aftale med dig om en anden betalingsvej. I hvert fald vil du ikke blive opkrævet gebyr for tilbagebetalingen. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller indtil du har sendt os en kvittering på, at du har returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.

Varen skal straks og senest fjorten dage fra den dato, hvor du meddeler os om annullering af kontrakten med zooplus sendes tilbage til:

zooplus SE
Vertriebszentrum
Marktal 3
D-99880 Hoerselgau
Tyskland

Fristen er overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden de fjorten dage er udløbet.

Vi dækker udgifterne i forbindelse med tilbageleveringen af varerne.

Hvis varen returneres i forringet tilstand, skal du i givet fald betale en erstatning for vores værditab. For forringelse af en vare samt for brugsfordele skal du kun yde værdierstatning i det omfang, brugen eller forringelsen kan føres tilbage til en omgang med varen, der går ud over simpel afprøvning af egenskaber og funktioner. Ved " afprøvning af egenskaber og funktioner" forstås testning og afprøvning af en vare, sådan som det er muligt og normalt at gøre i en fysisk butik.

Slut på oplysning om fortrydelsesret

Udelukkelse af fortrydelsesretten

Fortrydelsesretten gælder ikke for levering af varer,

  • der ikke er færdig fremstillet på forhånd og, hvis færdiggørelse bestemmes af Kundens individuelle valg eller beslutning, eller som er skræddersyet til kundens behov, hen til levering af varer som hurtigt fordærves eller, hvis udløbsdato hurtig overskrides,
  • som af hygiejniske grunde ikke er egnet til tilbagelevering, fx. frostvarer, hvis forseglingen er fjernet efter levering af varen,
  • som pga. deres beskaffenhed blev uadskilleligt blandet med andre varer efter leveringen.
Produkter, som f.eks økonomipakke eller sæt, der består af flere produkter eller dele, betragtes som et produkt og skal afvises i sin helhed.

Annulleringsformular

Mønster til annulleringsformular

(Hvis du ønsker at annullere kontrakten, bedes du udfylde denne formular og sende

den tilbage.)

— Til zooplus SE, Kundeservice, Sonnenstraße 15, 80331 München, Tyskland, tlf  +45 78 15 02 17 service@zooplus.dk

— Hermed annullerer jeg/vi (*) den af mig/os (*) indgåede kontrakt om køb af

de følgende varer (*)/ levering af de følgende tjenesteydelser (*)

— Bestilt den (*)/modtaget den (*)

— Navn køber(e)

— Adresse køber(e)

— Underskrift køber(e) (kun ved henvendelser på papir)

— Dato

_______________

(*) Det ikke-relevante overstreges.

7. Reklamation og ansvar

De ved lov bestemte garantirettigheder er gældende.

Fodring med et dyrlægediætfoder bør kun ske i samråd med din dyrlæge. Når du fodrer med dyrlægediætfoder, bør du tage dit dyr til regelmæssige kontroltjek (hver 6. måned) hos din dyrlæge. Hvis dit dyrs sundhedstilstand forværres, skal du straks kontakte din dyrlæge. zooplus påtager sig intet ansvar for følgerne af forkert eller udeblivende medicinsk virkning efter fodring med dyrlægediætfoder.

Medicin bør kun anvendes som anbefalet og under regelmæssig overvågning af familiens dyrlæge. Familiedyrlægen bør konsulteres regelmæssigt under brugen til kontrol og straks, hvis kæledyrets helbred forværres. zooplus påtager sig intet ansvar for konsekvenserne af ukorrekt eller medicinsk udeklareret brug af medicin.

7. Reklamation og ansvar

De ved lov bestemte garantirettigheder er gældende.

Fodring med et dyrlægediætfoder bør kun ske i samråd med din dyrlæge. Når du fodrer med dyrlægediætfoder, bør du tage dit dyr til regelmæssige kontroltjek (hver 6. måned) hos din dyrlæge. Hvis dit dyrs sundhedstilstand forværres, skal du straks kontakte din dyrlæge. zooplus påtager sig intet ansvar for følgerne af forkert eller udeblivende medicinsk virkning efter fodring med dyrlægediætfoder.

Medicin bør kun anvendes som anbefalet og under regelmæssig overvågning af familiens dyrlæge. Familiedyrlægen bør konsulteres regelmæssigt under brugen til kontrol og straks, hvis kæledyrets helbred forværres. zooplus påtager sig intet ansvar for konsekvenserne af ukorrekt eller medicinsk udeklareret brug af medicin.

8. Betaling, gavekort, morarenter og andre erstatningskrav, fakturaer

1. Betaling

I princippet tilbyder vi dig et valg af følgende betalingsmuligheder:

a. Betaling med kreditkort, b. Betaling med ApplePay, c.Betaling med PayPal, d.Forudbetaling (Bankoverførsel), e. Faktura

Vi forbeholder os ret til i individuelle tilfælde eller afhængigt af den leveringsmetode, som kunden har valgt, ikke at tilbyde visse betalingsmetoder eller kun at acceptere visse betalingsmetoder og henvise til andre betalingsmetoder for hver ordre. Betaling via forsendelse af kontanter eller checks er ikke mulig og zooplus fralægger sig ethvert ansvar for tab i den forbindelse.

a. Betaling via kreditkort

Ved betaling med kreditkort følger opkrævningen inden for en uge efter varens afsendelse (vi accepterer MasterCard og VISA/Dankort).

b. Betaling med faktura

Ved betaling med faktura accepterer kunden at betale fakturabeløbet inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Afgørende er betalingsmodtagelsen hos zooplus. Inden for rammerne af denne betalingsmetode forbeholder vi os retten at foretage en kreditrisikovurdering på grundlag af matematisk-statistiske modeller ved hjælp af eksterne kreditbureauer. For yderligere detaljer henvises til databeskyttelseserklæring.  

c. Betaling via konto-til-konto bankoverførsel (forudbetaling)

Ønsker kunden at betale med forudbetaling/bankoverførsel, skal du overføre regningsbeløbet til nedenstående bankkonto inden for 7 dage efter bestillingsbekræftelsen. Varerne vil først blive afsendt efter modtagelse af betaling. Hvis kunden ikke overfører den fulde betaling inden for syv dage efter modtagelsen af disse betalingsoplysninger vil ordren blive annulleret.

Mere information om forudbetaling/bankoverførsel finder du under Hjælp.

Bankforbindelse:

zooplus SE
Sydbank
Storegade 18
6200 Åbenrå, Danmark

Kontonr.: 0001264642
Reg.nr.: 8065
IBAN: DK47 8065 0001 2646 42
SWIFT (BIC): SYBKDK22

d. Betaling med PayPal

Du betaler direkte via din PayPal-konto. Når du har afsendt din ordre, bliver du omdirigeret til PayPal og godkender ordreværdien der. Så snart vores PayPal-konto er blevet informeret om din godkendelse, vil forsendelsen finde sted - afhængigt af den leveringstid, der er angivet for varen. Din PayPal-konto vil blive debiteret med det faktiske fakturabeløb efter fradrag af eventuelle rabatter, gavekort osv. umiddelbart efter godkendelsen.

e. Betaling via Apple Pay

Apple Pay er tilgængelig som betalingsmetode til iOS-enheder i vores app- og mobilwebshop. Du kan vælge denne betalingsmetode, når du checker ud. Denne betalingsmetode er tilgængelig via Safari, og du kan betale med et tilknyttet betalingskort. Du betaler direkte via din Apple-konto. Når du har afgivet din ordre, vil du blive henvist til Apple for at godkende betalingen af ordreværdien. Så snart vi er blevet informeret om din autorisation, begynder forsendelsen - afhængigt af den leveringstid, der er angivet for varerne.

Alt efter hvilken betalingsmetode, du har angivet hos Apple Pay, vil det faktiske fakturabeløb minus eventuelle rabatter, værdibeviser osv. blive debiteret umiddelbart efter afsendelse.

f. Betaling via Klarna

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi dig betalingsmetoden Klarna PayLater. Betalingen sker til Klarna.

Med Klarna Betal Senere kan kunderne købe deres varer nu og betale inden for 30 dage fra afsendelsen af varerne eller, i tilfælde af andre tjenester, leveringen af tjenesten. Klarna sender fakturaen til kunderne via e-mail.

Betalingsmetoden Klarna Betal Senere er ikke tilgængelig for alle tilbud og kræver blandt andet et vellykket kredittjek af Klarna Bank AB (publ).

For mere information, se venligst Klarnas brugerbetingelser.  Generel information om Klarna kan findes her. Dine personoplysninger vil blive behandlet af Klarna i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og som beskrevet i Klarnas privatlivspolitik 

g. Gavekort

Ved indløsning af gavekort skal du være opmærksom på de specifikke, gældende indløsningsbetingelser.

2. Standardrenter og anden misligholdelse

Hvis kunden misligholder betaling, vil købsprisen blive påført lovpligtige misligholdelsessatser mens misligholdelsen foregår. zooplus forbeholder sig retten ved culpøs handlen at påføre højere misligholdelsesrente.

3. Regninger

zooplus har ret til at fakturere kunden elektronisk. Elektroniske fakturaer sendes til kunden via e-mail i PDF-format. Den fakturerede moms giver ikke ret til fradrag for indgående moms.

8. Betaling, gavekort, morarenter og andre erstatningskrav, fakturaer

1. Betaling

I princippet tilbyder vi dig et valg af følgende betalingsmuligheder:

a. Betaling med kreditkort, b. Betaling med ApplePay, c.Betaling med PayPal, d.Forudbetaling (Bankoverførsel), e. Faktura

Vi forbeholder os ret til i individuelle tilfælde eller afhængigt af den leveringsmetode, som kunden har valgt, ikke at tilbyde visse betalingsmetoder eller kun at acceptere visse betalingsmetoder og henvise til andre betalingsmetoder for hver ordre. Betaling via forsendelse af kontanter eller checks er ikke mulig og zooplus fralægger sig ethvert ansvar for tab i den forbindelse.

a. Betaling via kreditkort

Ved betaling med kreditkort følger opkrævningen inden for en uge efter varens afsendelse (vi accepterer MasterCard og VISA/Dankort).

b. Betaling med faktura

Ved betaling med faktura accepterer kunden at betale fakturabeløbet inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Afgørende er betalingsmodtagelsen hos zooplus. Inden for rammerne af denne betalingsmetode forbeholder vi os retten at foretage en kreditrisikovurdering på grundlag af matematisk-statistiske modeller ved hjælp af eksterne kreditbureauer. For yderligere detaljer henvises til databeskyttelseserklæring.  

c. Betaling via konto-til-konto bankoverførsel (forudbetaling)

Ønsker kunden at betale med forudbetaling/bankoverførsel, skal du overføre regningsbeløbet til nedenstående bankkonto inden for 7 dage efter bestillingsbekræftelsen. Varerne vil først blive afsendt efter modtagelse af betaling. Hvis kunden ikke overfører den fulde betaling inden for syv dage efter modtagelsen af disse betalingsoplysninger vil ordren blive annulleret.

Mere information om forudbetaling/bankoverførsel finder du under Hjælp.

Bankforbindelse:

zooplus SE
Sydbank
Storegade 18
6200 Åbenrå, Danmark

Kontonr.: 0001264642
Reg.nr.: 8065
IBAN: DK47 8065 0001 2646 42
SWIFT (BIC): SYBKDK22

d. Betaling med PayPal

Du betaler direkte via din PayPal-konto. Når du har afsendt din ordre, bliver du omdirigeret til PayPal og godkender ordreværdien der. Så snart vores PayPal-konto er blevet informeret om din godkendelse, vil forsendelsen finde sted - afhængigt af den leveringstid, der er angivet for varen. Din PayPal-konto vil blive debiteret med det faktiske fakturabeløb efter fradrag af eventuelle rabatter, gavekort osv. umiddelbart efter godkendelsen.

e. Betaling via Apple Pay

Apple Pay er tilgængelig som betalingsmetode til iOS-enheder i vores app- og mobilwebshop. Du kan vælge denne betalingsmetode, når du checker ud. Denne betalingsmetode er tilgængelig via Safari, og du kan betale med et tilknyttet betalingskort. Du betaler direkte via din Apple-konto. Når du har afgivet din ordre, vil du blive henvist til Apple for at godkende betalingen af ordreværdien. Så snart vi er blevet informeret om din autorisation, begynder forsendelsen - afhængigt af den leveringstid, der er angivet for varerne.

Alt efter hvilken betalingsmetode, du har angivet hos Apple Pay, vil det faktiske fakturabeløb minus eventuelle rabatter, værdibeviser osv. blive debiteret umiddelbart efter afsendelse.

f. Betaling via Klarna

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi dig betalingsmetoden Klarna PayLater. Betalingen sker til Klarna.

Med Klarna Betal Senere kan kunderne købe deres varer nu og betale inden for 30 dage fra afsendelsen af varerne eller, i tilfælde af andre tjenester, leveringen af tjenesten. Klarna sender fakturaen til kunderne via e-mail.

Betalingsmetoden Klarna Betal Senere er ikke tilgængelig for alle tilbud og kræver blandt andet et vellykket kredittjek af Klarna Bank AB (publ).

For mere information, se venligst Klarnas brugerbetingelser.  Generel information om Klarna kan findes her. Dine personoplysninger vil blive behandlet af Klarna i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og som beskrevet i Klarnas privatlivspolitik 

g. Gavekort

Ved indløsning af gavekort skal du være opmærksom på de specifikke, gældende indløsningsbetingelser.

2. Standardrenter og anden misligholdelse

Hvis kunden misligholder betaling, vil købsprisen blive påført lovpligtige misligholdelsessatser mens misligholdelsen foregår. zooplus forbeholder sig retten ved culpøs handlen at påføre højere misligholdelsesrente.

3. Regninger

zooplus har ret til at fakturere kunden elektronisk. Elektroniske fakturaer sendes til kunden via e-mail i PDF-format. Den fakturerede moms giver ikke ret til fradrag for indgående moms.

9. Databeskyttelse

zooplus tager beskyttelsen af sine kunders data meget alvorligt.  Læs mere herom i vores  databeskyttelseserklæring.

9. Databeskyttelse

zooplus tager beskyttelsen af sine kunders data meget alvorligt.  Læs mere herom i vores  databeskyttelseserklæring.

10. Marketing & kundekommunikation

Hvis kunden indgår en kontrakt med zooplus og specificerer den elektroniske postadresse (e-mail), så har zooplus ret til at bruge kundens elektroniske postadresse (e-mail-adresse) til målrettet markedsføring for egne, lignende varer eller tjenester. Kunden har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod brugen af den elektroniske postadresse til zooplus kundeservice uden at pådrage sig andet end transmissionsomkostningerne i henhold til basissatserne. Hver e-mail indeholder et afmeldingslink til dette formål. formål. Alternativt kan indsigelsen til enhver tid ske via e-mail til service@zooplus.dk 

10. Marketing & kundekommunikation

Hvis kunden indgår en kontrakt med zooplus og specificerer den elektroniske postadresse (e-mail), så har zooplus ret til at bruge kundens elektroniske postadresse (e-mail-adresse) til målrettet markedsføring for egne, lignende varer eller tjenester. Kunden har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod brugen af den elektroniske postadresse til zooplus kundeservice uden at pådrage sig andet end transmissionsomkostningerne i henhold til basissatserne. Hver e-mail indeholder et afmeldingslink til dette formål. formål. Alternativt kan indsigelsen til enhver tid ske via e-mail til service@zooplus.dk 

11. Webshop-operatør

zooplus SE
Sonnenstraße 15 80331 München Tyskland
Direktion:
Steffen Schüller

Formand for bestyrelsen:
Stefan Götz
Selskabets sæde: München Tyskland
Byretten i München Tyskland, HRB 273759
VAT-IdNr. DE 200 164 421

11. Webshop-operatør

zooplus SE
Sonnenstraße 15 80331 München Tyskland
Direktion:
Steffen Schüller

Formand for bestyrelsen:
Stefan Götz
Selskabets sæde: München Tyskland
Byretten i München Tyskland, HRB 273759
VAT-IdNr. DE 200 164 421

12. zooplus Relax

1. Generelt

zooplus Relax-abonnementet (herefter: abonnement) gør det muligt for registrerede kunder at afgive automatiske bestillinger på abonnementsberettigede varer med jævne mellemrum uden behov for gentagen manuel indtastning. Midlertidige salgsfremmende varer er udelukket fra abonnementet.

Ordrer, der allerede er bekræftet eller gennemført og indeholder en abonnementsberettiget vare, kan konverteres til et abonnement på kundekontoen under "Mine ordrer".

Enhver automatiseret ordre som en del af abonnementet repræsenterer et bindende tilbud til zooplus om at indgå en købskontrakt Kontrakten med zooplus er først indgået, når zooplus sender den bestilte vare til kunden og bekræfter forsendelsen til kunden med en anden e-mail inden for fem hverdage fra modtagelse af den automatiske ordre (forsendelsesbekræftelse). Hvis kunden ikke modtager en forsendelsesbekræftelse inden for den nævnte periode, indgås der ikke en kontrakt med zooplus.

Inden en automatiseret ordre behandles, sender zooplus kunden en påmindelsesmail, der giver dem mulighed for at annullere eller ændre ordren.

2. zooplus Relax rabat

zooplus giver abonnementsrabat på den almindelige, aktuelle pris på specialvarer. Oplysninger om rabatbeløbet og de varer, der er berettiget til abonnement, kan findes på "abonnementsinformationssiden". Den abonnementsrabat, som kunden modtager, er den rabat, der er gældende for abonnementsprodukterne på det tidspunkt, hvor ordren behandles. Visse detaljer om abonnementet og produktet (inklusive pris, rabat og tilgængelighed) kan ændre sig over tid. Hver abonnementsordre er underlagt de på det tidspunkt aktuelle abonnements- og produktdetaljer. zooplus forbeholder sig derfor retten til til enhver tid at ændre abonnementsrabatten. Abonnementsrabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.

3. Varetilgængelighed

Hvis en bestilt vare ikke er tilgængelig på den planlagte leveringsdato, vil ordren på denne vare automatisk blive annulleret.

4. Periode, ændringer og opsigelse

Abonnementet har ingen minimumsperiode. Leveringsintervallerne kan frit vælges i uger, men skal være mindst tre (3) og maksimalt tolv (12) uger. Ændringer, afbrydelser og opsigelser af abonnementet er til enhver tid mulige på kundekontoen under "Mine abonnementer". zooplus kan til enhver tid ændre disse abonnementsbetingelser ved at offentliggøre de ændrede betingelser på zooplus.dk hjemmesiden og informere kunden på forhånd i tilfælde af væsentlige ændringer. Ved at fortsætte med at abonnere accepterer kunden disse ændringer. Hvis kunden ikke accepterer ændringer i disse vilkår og betingelser, skal han/hun opsige sit abonnement. Du kan finde mere information om, hvordan du opsiger dit abonnement her. zooplus er til enhver tid berettiget til at opsige kontrakten uden skriftlig begrundelse.

5. Betalingsmetoder

De varer, der bestilles som en del af abonnementet, kan kun betales med kreditkort eller PayPal. Forudsætningen for betaling med kreditkort og PayPal er, at data på kundekontoen er aktuelle og fuldstændige.

6. Andet

Hvis en bestemmelse i disse vilkår, som ændret, viser sig at være ugyldig eller af en eller anden grund ikke kan håndhæves, vil dette ikke påvirke gyldigheden og håndhævelsen af ​​de resterende vilkår og bestemmelser.

12. zooplus Relax

1. Generelt

zooplus Relax-abonnementet (herefter: abonnement) gør det muligt for registrerede kunder at afgive automatiske bestillinger på abonnementsberettigede varer med jævne mellemrum uden behov for gentagen manuel indtastning. Midlertidige salgsfremmende varer er udelukket fra abonnementet.

Ordrer, der allerede er bekræftet eller gennemført og indeholder en abonnementsberettiget vare, kan konverteres til et abonnement på kundekontoen under "Mine ordrer".

Enhver automatiseret ordre som en del af abonnementet repræsenterer et bindende tilbud til zooplus om at indgå en købskontrakt Kontrakten med zooplus er først indgået, når zooplus sender den bestilte vare til kunden og bekræfter forsendelsen til kunden med en anden e-mail inden for fem hverdage fra modtagelse af den automatiske ordre (forsendelsesbekræftelse). Hvis kunden ikke modtager en forsendelsesbekræftelse inden for den nævnte periode, indgås der ikke en kontrakt med zooplus.

Inden en automatiseret ordre behandles, sender zooplus kunden en påmindelsesmail, der giver dem mulighed for at annullere eller ændre ordren.

2. zooplus Relax rabat

zooplus giver abonnementsrabat på den almindelige, aktuelle pris på specialvarer. Oplysninger om rabatbeløbet og de varer, der er berettiget til abonnement, kan findes på "abonnementsinformationssiden". Den abonnementsrabat, som kunden modtager, er den rabat, der er gældende for abonnementsprodukterne på det tidspunkt, hvor ordren behandles. Visse detaljer om abonnementet og produktet (inklusive pris, rabat og tilgængelighed) kan ændre sig over tid. Hver abonnementsordre er underlagt de på det tidspunkt aktuelle abonnements- og produktdetaljer. zooplus forbeholder sig derfor retten til til enhver tid at ændre abonnementsrabatten. Abonnementsrabatten kan ikke kombineres med andre rabatter.

3. Varetilgængelighed

Hvis en bestilt vare ikke er tilgængelig på den planlagte leveringsdato, vil ordren på denne vare automatisk blive annulleret.

4. Periode, ændringer og opsigelse

Abonnementet har ingen minimumsperiode. Leveringsintervallerne kan frit vælges i uger, men skal være mindst tre (3) og maksimalt tolv (12) uger. Ændringer, afbrydelser og opsigelser af abonnementet er til enhver tid mulige på kundekontoen under "Mine abonnementer". zooplus kan til enhver tid ændre disse abonnementsbetingelser ved at offentliggøre de ændrede betingelser på zooplus.dk hjemmesiden og informere kunden på forhånd i tilfælde af væsentlige ændringer. Ved at fortsætte med at abonnere accepterer kunden disse ændringer. Hvis kunden ikke accepterer ændringer i disse vilkår og betingelser, skal han/hun opsige sit abonnement. Du kan finde mere information om, hvordan du opsiger dit abonnement her. zooplus er til enhver tid berettiget til at opsige kontrakten uden skriftlig begrundelse.

5. Betalingsmetoder

De varer, der bestilles som en del af abonnementet, kan kun betales med kreditkort eller PayPal. Forudsætningen for betaling med kreditkort og PayPal er, at data på kundekontoen er aktuelle og fuldstændige.

6. Andet

Hvis en bestemmelse i disse vilkår, som ændret, viser sig at være ugyldig eller af en eller anden grund ikke kan håndhæves, vil dette ikke påvirke gyldigheden og håndhævelsen af ​​de resterende vilkår og bestemmelser.

13. zooPoint – zooplus bonusprogram

Når kunden registreres, og der oprettes en "Mit zooplus"-konto, men også ved førstegangsbestilling, bliver kunden automatisk inviteret til gratis at deltage i zooplus-bonusprogrammet og samle zooPoints. Detaljer om deltagelsesbetingelser finder du her. Den angivne elektroniske postadresse (e-mail) bruges af zooplus til at informere kunden om status for deres zooPoint. Kunden har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod brugen af den elektroniske postadresse (e-mail-adresse) uden at pådrage sig andet end transmissionsomkostningerne i henhold til basissatserne.

13. zooPoint – zooplus bonusprogram

Når kunden registreres, og der oprettes en "Mit zooplus"-konto, men også ved førstegangsbestilling, bliver kunden automatisk inviteret til gratis at deltage i zooplus-bonusprogrammet og samle zooPoints. Detaljer om deltagelsesbetingelser finder du her. Den angivne elektroniske postadresse (e-mail) bruges af zooplus til at informere kunden om status for deres zooPoint. Kunden har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod brugen af den elektroniske postadresse (e-mail-adresse) uden at pådrage sig andet end transmissionsomkostningerne i henhold til basissatserne.

14. Online konfliktløsning

Europa-Kommissionen stiller en platform til rådighed for online konfliktløsning (OS) mellem virksomheder og forbrugere. Du kan finde den her: www.ec.europa.eu/consumers/odr

Vi er ikke forpligtede eller villige til at deltage i en tvistbilæggelse via Center for Klageløsning.

14. Online konfliktløsning

Europa-Kommissionen stiller en platform til rådighed for online konfliktløsning (OS) mellem virksomheder og forbrugere. Du kan finde den her: www.ec.europa.eu/consumers/odr

Vi er ikke forpligtede eller villige til at deltage i en tvistbilæggelse via Center for Klageløsning.

15. Afsluttende bestemmelser

Hvis en bestemmelse i disse vilkår og betingelser er eller bliver ugyldig eller ikke kan håndhæves, vil gyldigheden eller håndhævelsen af de øvrige bestemmelser i disse vilkår og betingelser ikke påvirkes heraf. Tysk ret finder anvendelse, idet FN's konvention om aftaler om internationale køb (CISG) er udelukket. Kunden kan dog fortsat påberåbe sig den beskyttelse, som tilkommer ham/hende i medfør af ufravigelige regler i loven i det land, hvor hun/han har sin bopæl.

15. Afsluttende bestemmelser

Hvis en bestemmelse i disse vilkår og betingelser er eller bliver ugyldig eller ikke kan håndhæves, vil gyldigheden eller håndhævelsen af de øvrige bestemmelser i disse vilkår og betingelser ikke påvirkes heraf. Tysk ret finder anvendelse, idet FN's konvention om aftaler om internationale køb (CISG) er udelukket. Kunden kan dog fortsat påberåbe sig den beskyttelse, som tilkommer ham/hende i medfør af ufravigelige regler i loven i det land, hvor hun/han har sin bopæl.

16. Printversion af vores Generelle Vilkår

Du kan udskrive vores generelle vilkår og forretningsbetingelser ved at klikke på ikonet i øverste højre hjørne. Hvis du ønsker det, kan du også klikke på PDF-ikonet for at gemme en kopi af dem på din enhed.

Sidst opdateret d. 02. maj 2024

16. Printversion af vores Generelle Vilkår

Du kan udskrive vores generelle vilkår og forretningsbetingelser ved at klikke på ikonet i øverste højre hjørne. Hvis du ønsker det, kan du også klikke på PDF-ikonet for at gemme en kopi af dem på din enhed.

Sidst opdateret d. 02. maj 2024