zooplus Relax

zooplus Relax

Så nemt er det at oprette et zooplus Relax-abonnement:

zooplus Relax-abonnement - trin for trin instruktioner
zooplus Relax-abonnement - trin for trin instruktioner
zooplus Relax-abonnement - trin for trin instruktioner

Vores topmærker i zooplus Relax

JoseraJosera
Hill's Prescription DietHill's Prescription Diet
RoccoRocco
Wolf of WildernessWolf of Wilderness
GourmetGourmet
Royal CaninRoyal Canin
LatzLatz
CosmaCosma
Royal Canin BreedRoyal Canin Breed
TigerinoTigerino
PurizonPurizon
Wild FreedomWild Freedom
Royal Canin Care NutritionRoyal Canin Care Nutrition
ShebaSheba
LukullusLukullus
Purina OnePurina One
FeringaFeringa
WhiskasWhiskas
Royal Canin SizeRoyal Canin Size
SmillaSmilla
ApplawsApplaws
Hill's Science PlanHill's Science Plan
Concept for LifeConcept for Life
PedigreePedigree

FAQs

Hvilke fordele giver zooplus Relax mig?

Med zooplus Relax er bekymringer om at bestille foder til tiden til dit kæledyr endelig fortid! Men det er ikke alt - vores abonnement giver dig adskillige andre fordele:

  • 5 % rabat* på den aktuelle dagspris på dine Relax-produkter ved hver abonnementslevering
  • Kan til enhver tid annulleres – uden varsel eller ekstra omkostninger
  • Leveringsinterval, ordredato & produktvalg kan justeres fleksibelt
  • Du skal blot tilføje produkter til din abonnementsordre for engangslevering

*zooplus Relax-rabatten kan ikke kombineres med andre rabatter. Dette gælder også for spareplanen. Ved kassen anvendes den højeste rabat altid automatisk for hvert produkt

Hvordan finder jeg mit zooplus Relax i min zooplus-app?

For at kunne bruge zooplus Relax med zooplus-appen skal du opdatere zooplus-appen til den nyeste version i Google Play Store til Android eller i App Store til iOS. Sørg for, at din mobil eller tablet mindst har softwareversionen Android 23 eller iOS 15.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge med zooplus Relax?

zooplus Relax betalingsmetoder inkluderer PayPal og kreditkort.

For din første abonnementsordre vælger systemet den betalingsmetode, som du har valgt for den ordre, som abonnementet er baseret på. Ændringer i betalingsmetoden er mulige ved tegning af abonnementet direkte i kassen eller i abonnementsoversigten under "mit zooplus".

Hvilke forsendelsesmuligheder gælder for zooplus Relax?

Din levering inden for Danmark er gratis over DKK 349,00. Yderligere detaljer kan findes i vores oversigt over forsendelsesomkostninger og leveringstider.

Bemærk, at en pakkeboks ikke kan angives som leveringsadresse for dine abonnementsleverancer. Du kan dog bruge forskellige leveringsmuligheder direkte på vores forsendelsespartneres hjemmesider, så snart din forsendelse er annonceret til dig via e-mail.

For abonnementsleverancer forbeholder vi os retten til altid at vælge den passende forsendelsestjenesteudbyder for hver levering for at sikre problemfri forsendelse.

Er der en minimum ordreværdi eller minimum købsmængde?

Nej, zooplus Relax er ikke bundet til minimumskøbsmængder. Shoppens underliggende minimumsordreværdi gælder dog for hver abonnementslevering. Yderligere detaljer kan findes i vores oversigt over fragtomkostninger og leveringstider.

Er der andre måder at oprette et abonnement på?

Konverter en ordre, der allerede er gennemført, til et abonnement

Åbn "mit zooplus", log ind og vælg den ordre, der skal konverteres til et abonnement under "Mine ordrer".

Klik på "Se ordre" for at åbne den detaljerede oversigt over denne ordre

Vælg "Opret abonnement" og gå til abonnementskonfiguratoren

Konfigurer og fuldfør nu dit abonnement trin for trin

Din abonnementsordre vil nu blive afgivet for første gang på det angivne tidspunkt - levering sker automatisk med det angivne leveringsinterval.

Hvis du gerne vil lave ændringer i dit abonnement, sætte det på pause eller opsige det, kan du til enhver tid og nemt gøre dette i abonnementsoversigten under "mit zooplus".

Hvordan kan jeg lave ændringer i et eksisterende abonnement?

Du kan til enhver tid tilpasse dit zooplus Relax-abonnement til dine behov i abonnementsoversigten under “mit zooplus”.

Du kan ændre følgende:

  • Produkter i abonnementslevering
  • Leveringsinterval
  • Næste bestillingsdato
  • Abonnementsstatus (aktiv eller sat på pause)
  • Leveringsadresse*
  • Betalingsadresse*
  • Betalingsmetode*
  • Abonnementsnavn

Så nemt er det:

  • Se abonnementsoversigten under “mit zooplus”.
  • Vælg det abonnement, du vil ændre, og klik på "ændre".
  • lav ændringer
  • Gem ændringer

*I abonnementsoversigten kan du vælge mellem adresser eller betalingsmetoder, der allerede er gemt. For at oprette en ny adresse eller registrere en ny betalingsmetode, bedes du oprette denne på forhånd i området Mine data under "mit zooplus" i systemet.

Kan jeg tilføje produkter eller præmier til mit abonnement?

Du kan til enhver tid ændre produkter eller præmier i dit abonnement i abonnementsoversigten under “mit zooplus”. Du kan bestemme, om yderligere produkter skal tilføjes til din abonnementsordre én gang eller permanent.

Så nemt er det:

  • Vælg produkter, der skal tilføjes til abonnementet i shoppen, og tilføj dem i indkøbskurven
  • Hent abonnementsoversigten under “mit zooplus”.
  • Vælg det abonnement, du vil ændre, og klik på "Skift".
  • Ved at klikke på "Tilføj produkter" vil produkterne blive synlige i din indkøbskurv
  • Vælg antallet af produkter, der skal tilføjes til den næste abonnementsordre
  • For abonnementsberettigede produkter kan du også vælge, om du vil have dette produkt permanent tilføjet til dit abonnement
  • Gem ændringer

Får jeg besked inden min næste abonnementsbestilling?

Du vil modtage en e-mail fra os 5 dage før din næste abonnementsbestilling afgives. Ønsker du så at justere dit abonnement eller ligefrem sætte det på pause, kan du nemt gøre dette - op til to dage før bestillingsdatoen - i abonnementsoversigten under "mit zooplus". Du kan også tilføje produkter til engangslevering til dit abonnement her.

Hvor lang tid før afsendelse kan jeg ændre min abonnementsordre?

Ændringer til næste abonnementsbestilling kan foretages op til to dage før næste bestillingsdato. Efterfølgende ændringer af denne ordre er ikke længere muligt.

Hvad sker der, hvis en abonnents vare ikke længere er tilgængelig?

Hvis en af ​​dine tilmeldte varer udsolgt eller ikke længere er tilgængelig for din planlagte abonnementsordre, vil du modtage en besked fra os. I denne vil vi informere dig om situationen og foreslå alternative produkter, som du nemt kan tilføje til din abonnementsordre med et enkelt klik. Så du kan være sikker på, at dit kæledyr hele tiden bliver passet godt på.

Er der opsigelsesfrister eller kontraktvilkår?

Nej. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement gratis i abonnementsoversigten under "mit zooplus" ved at klikke på knappen "Opsig abonnement".

Hvilke produkter kan jeg vælge til zooplus Relax-abonnementet?

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har yderligere spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller er usikker omkring zooplus Relax-abonnementstjenesten, hjælper vores kundeservice dig gerne.

Hvor kan jeg finde generelle vilkår & betingelser for zooplus Relax-abonnement?

Du kan finde vores generelle vilkår og betingelser for zooplus Relax-abonnementet her.