
17 anmeldelser afLa Digue II Kradsetræ
Upload dit eget produktfoto|
Super holdbart
Mine katte har nu haft deres i 5-6 år og det holder stadigvæk
Nemt at samle
Kattene elsker det
|
Fantastisk
Jeg var skeptisk, da jeg kunne læse andre havde svært ved at samle det. Men det var meget nemt, det tog 10 min…. Min lille burmeser dame ELSKER det!!! Og så er det neutralt i stuen
Lækkert møbel
Min kat knus elsker det😊
Men det er ikke nemt at samle men er ellers super godt tilfreds virkelig et godt køb.
|
Super flot og lækkert!
Super flot og lækkert kradsetræ.. mine katte er meget glade. Nemt at samle, når man lige kiggede ordentligt på tegningen... jeg så sgu ikke der stod 1..2..3 osv med rækkefølgen 😅😅 så fik startet fra bunden og måtte skille noget af igen. Men jo så min egen skyld. Det er virkelig blødt og vamset.. og står helt stabilt, selv når min 6 kg hunkat drøner op og ned i det.
|
Kattene er vilde med det
Vi har 2 katte som er rigtig glade for det.
De har haft det i snart 2 år og vi har ikke fortrudt vi har købt det.
Der er blevet brugt mange timer med leg og ture til drømmeland.
Lækkert kradsetræ, til gode penge
|
Lækkert kattetræ
Super flot og lækkert kattetræ.
Nemt at samle med brugsanvisningen.
Det skal min prinsesse nok blive glad for.
|
Meget fint
Det et nemt kradsetræ og samle. Jeg måtte bare kæmpe med begge mine katte da de mente at de skulle ligge i hulen og på puden til den øverste..
Jeg er tilfreds og mine piger elsker det
|
Fantastisk møbel
Har netop modtaget dette møbel,og må sige at jeg er meget glædelig overrasket,super blødt,nemt at samle,og meget stabilt :)Min kat elsker det allerede,og han er kræsen!Super fantastisk møbel,til billig penge :)
|
fantatisk
super lækkert træ, nemt at samle og stabilt.. Vil klart anbefale 😋
