
17 anmeldelser afLa Digue II Kradsetræ
Upload dit eget produktfoto|
Kradsetræ
Min kat kan slet ikke lide det. Det to os 15 min at samle det.
Jeg forstår ikke
Meningen med de nederste ben. Hvorfor har man valgt stof i stedet for
Kradse materiale. Anbefaler det ikke
|
Godt og min kat elsker den
Det er et godt kræssetræ når man enlig får det samlet.
Desværre holder de nederste bund stammer med "uld" ikke til de krædser i det og går hurtig i stykker.
Man kan ikke sætte nyt krædse materiale på bundstammerne da de kun er lavet af tyk pap
|
Kattene er glade men.....,
Begge katte elsker det og de bruger det meget. Desværre var det meget svært at samle. Men den blev heldigvis samlet. Desværre er den allerede 3-4 måneder efter købet, meget vakkelvorne at jeg snart må købe et nyt og den øverste kurv knækkede af, så den måtte limes fast. Øv øv øv
|
Pænt men svært!
Det er svært at samle, og jeg bliver nød til at skille det ad igen.🙀
Men min mis er glad for det!😻
