
9 anmeldelser afHjørne-legehus
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (9)
Et godt og stabilt hus
Vi er glade for huset
|
Så fint!
Så fint et lille hus, og mine drenge (to marsvin) er enormt glade for det. Både at ligge inde i huset med deres tæppe under men også at ligge ovenpå og holde øje med, at det hele nu er, som det skal være. Kæmpe anbefaling herfra!
|
Yndlings huset
Mine dyr foretrække dette hus, har flere, men der er DETTE hus de vil have.
Det er både solidt og med god udsigts flade ovenpå.
|
Lækkert hus der kan udvides.
Med en sav har jeg foruden den ene indgang/udgang huset er født med .. - tilføjet 2 ekstra indgange/udgange. Dyrene nyder de flere muligheder de nu har og huset kan nu stå midten af buret.
|
Bedste hus nogensinde
Mine marsvin absolut forguder dette hjørnehus, både indeni og ovenpå kan bruges som soveplads. De får også slebet deres tænder ved at bide i huset. Tror efterhånden jeg har købt 3-4 hjørnehuse fra Zooplus, som bliver brugt lige indtil de er tygget i stykker.
|
Fint lille legehus
Mine to rotter virker tilfredse med huset. Jeg har købt det lille hus, men det bliver måske for småt i længden. Den mest generte af de to har allerede indrettet et lille forråd i huset, og de kan også godt lide at sidde på taget af det. Alt i alt et super lille hus, det virker robust og har kun et par spor af limen.
|
godt til guldhamstere
Endelig et godt hus til guldhamstere! Dette er hverken for stort eller for lille og mine hamstere er derfor rigtig glade for det.
Det er praktisk, fordi det kan stå i hjørnet og der kan stå ting ovenpå pga det flade tag
