
14 anmeldelser afbosch Fruitees (semi-våd)
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (14)
De bedste træningsgodbidder
Disse godbidder er de bedste træningsgodbidder jeg har kunnet finde angående indhold. Min hund elsker dem også. Jeg er glad for at der ikke er animalske biprodukter, men rigtig kylling i godbidderne. Vi er stor fan og har brugt dem i 6 måneder nu! Min hund bliver normalt trætte af de samme godbidder, men ikke disse!
|
Fantastiske!!
Min hund elsker disse godbidder og tygger længe på dem, modsat andre godbidder som hun bare sluger 😅
Køber dem helt sikkert igen!!
god til træning og nem at dele
Vi er rigtig glade for Bosch fruitees til træning. Vi deler dem over, da de fleste træningsgodbidder er for store (efter min mening). Vi er vilde med alle tre typer.
|
Super træningsgodbidder!
Super til træning da de er små og dejligt kraftig duftende af den frugt der nu er i!
Ville elske zooplus fik de andre varianter hjem også.
De kan alle tåle dem i deres maver hvilket er sjældent når de er senimoist..alt ialt et super godt produkt!
|
Gode
Gode og nem lukning. Til træning eller legetøj.
|
Eminent træningsgodbid
Disse godbidder elsker min JRT. De er eminente som træningsgodbid eller bare til hygge :-) Super at størrelsen er forholdsvis lille, så jeg slipper for, som ved mange andre godbidder, at skulle brække dem over inden, idet den ellers bliver alt for hurtigt mæt.
Stort plus at min hund ikke får tynd mave af disse, hvilket er et problem med andre mærker (semi-moist).
Nu mangler jeg så bare at Zooplus vil få de øvrige varianter i deres sortiment, så jeg kan veksle mellem de forskellige smage.
|
Gode til træning
Jeg har arldig set min hund svømme før. Han er så glad for dem at jeg kunne lokke ham ud i vandet og så begyndte han at svømme
|
super gode
de er super gode til vores hund af hun holder valgt over dem af vores kat ikke må tage dem
|
Min hund elsker dem!
Min mops er helt tosset med disse godbidder og så har de en god størrelse til træning :-)
