
8 anmeldelser afMenu Nature 4 Årstider Mix
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (8)
Bliver spist op hver dag.
Super god blanding, fuglene er vilde med det.😁
Kan varmt anbefales
|
Der bliver spist op hver dag
Der bliver spist op hver dag,andre produkter kan der ligge en hel del til bage
|
Rigtig godt produkt.
Fin kvalitet, men der er altså også Milo korn i. Det er der ingen herboende fugle der spiser. Bruger 80kg om måneden. Prisen er ok. 4 foder automater med denne blandig, 2 med jordnødder samt 2 med solsikke.
Rigt fugleliv på matriklen :-)
|
Meget tilfreds...
Er meget tilfreds med foderet, og så til en god pris.
|
Super foderblanding
Fuglene elsker dette produkt.Fylder et bæger (0,5liter) I foderautomaten hver dag
