zooplus Club Basis - Deltagelsesbetingelser
Gældende fra og med d. 2 december, 2025
zooplus Club er vores kundeloyalitetsprogram, som er designet til at belønne vores kunder for deres tillid og engagement. Disse vilkår og betingelser (“V&B”) er gældende for og regulerer deltagelsen i zooplus Club, som drives af zooplus SE, Herzog-Wilhelm-Strasse 18, 80331 München, Tyskland.
Ved at tilmelde dig zooplus Club Premium accepterer du disse vilkår og betingelser. Programmet består af to typer af medlemskaber: Basis-medlemskabet og Premium-medlemskabet.
1. Deltagelse i zooplus Club
1.1 Deltagelse
Alle kunder med en gyldig konto på zooplus.dk samt en dansk leveringsadresse er automatisk Club Basis-medlem
1.2 Basis-fordele
inkluderer:
- Optjening af zooPoints ved køb for over minimumsordreværdien
- Indløsning af zooPoints til præmier i præmieshoppen
- 100 zooPoints for første ordre i velkomstgave
- En fødselsdagsrabatkupon på 250 zooPoints efter oprettelse og færdiggørelse af en kæledyrsprofil
1. Deltagelse i zooplus Club
1.1 Deltagelse
Alle kunder med en gyldig konto på zooplus.dk samt en dansk leveringsadresse er automatisk Club Basis-medlem
1.2 Basis-fordele
inkluderer:
- Optjening af zooPoints ved køb for over minimumsordreværdien
- Indløsning af zooPoints til præmier i præmieshoppen
- 100 zooPoints for første ordre i velkomstgave
- En fødselsdagsrabatkupon på 250 zooPoints efter oprettelse og færdiggørelse af en kæledyrsprofil
2. zooPoints
2.1 Generelt
zooplus´ loyalitetsprogram er baseret på zooPoints, som bogføres på en kundes zooplus-konto. zoopointene kan kun bruges til de formål, der er beskrevet i disse vilkår og betingelser. Point fra andre loyalitetsprogrammer (f.eks. fra andre virksomheder) kan ikke konverteres til zooPoints. zooplus-konti og kredit til zoopoint kan ikke overføres og har ingen kontantværdi. Den aktuelle saldo på en kundes zooplus-konto er tilgængelig på zooplus-hjemmesiden under "mit zooplus" og kan ses af den pågældende kunde når som helst.
2.2 Optjening af zooPoints
For hver fuldt betalt ordre hos zooplus, vil kundens zooplus-konto automatisk blive krediteret med zooPoints. For hver 10 kr. af ordreværdien modtager kunden 1 zooPoint. For visse specialtilbud kan kunder optjene yderligere zooPoints, hvilket altid kan læses ud for den pågældende kampagne, som giver ekstra zooPoints.
2.3 Udelukkelse fra zooPoints-beløb, Maksimalt zooPoints-kredit
Der kan ikke optjenes zooPoint-kredit for produkter med en salgspris på 0 kr. (f.eks. prøvepakker, zooplus-præmier, gratis gaver), indløste kuponer og andre rabatter, eller rabatter eller omleveringer. I andre specifikke tilfælde er en zooPoint-kredit muligvis heller ikke mulig. Der kan maksimalt krediteres 10.000 zooPoints pr. kalenderår til din konto. Når dette beløb er nået, vil der ikke blive krediteret yderligere zooPoints til din konto før det næste kalenderår. zooplus forbeholder sig retten til ikke at kreditere zooPoints for kontrakttilbud, der ser ud til at være afgivet med henblik på kommercielt videresalg af varerne.
2.4 zooPoints kreditprocedurer, Flere konti
zooPoints krediteres automatisk til en kundes zooplus-konto, når kundens ordre er betalt fuldt ud, og betalingen er bogført i zooplus' system. Kreditten tildeles den kundekonto, som ordren blev afgivet under. Hvis en kunde bestiller via flere kundekonti, krediteres zooPoints til den individuelle konto, som den respektive ordre blev afgivet under. Det er ikke muligt at overføre zooPoints fra én kundekonto til en anden.
2.5 Udløb af zooPoints
Hvis zooPoints ikke indløses til en præmie inden for 12 måneder fra det tidspunkt, de blev krediteret din konto, udløber de ved udgangen af kvartalet. Datoen og beløbet for udløbet vil være tydeligt angivet på kundekontoen. zooPoints udløber også, hvis kundekontoen blokeres af legitime årsager. Særlige kampagnepoint kan have en kortere udløbsdato.
2. zooPoints
2.1 Generelt
zooplus´ loyalitetsprogram er baseret på zooPoints, som bogføres på en kundes zooplus-konto. zoopointene kan kun bruges til de formål, der er beskrevet i disse vilkår og betingelser. Point fra andre loyalitetsprogrammer (f.eks. fra andre virksomheder) kan ikke konverteres til zooPoints. zooplus-konti og kredit til zoopoint kan ikke overføres og har ingen kontantværdi. Den aktuelle saldo på en kundes zooplus-konto er tilgængelig på zooplus-hjemmesiden under "mit zooplus" og kan ses af den pågældende kunde når som helst.
2.2 Optjening af zooPoints
For hver fuldt betalt ordre hos zooplus, vil kundens zooplus-konto automatisk blive krediteret med zooPoints. For hver 10 kr. af ordreværdien modtager kunden 1 zooPoint. For visse specialtilbud kan kunder optjene yderligere zooPoints, hvilket altid kan læses ud for den pågældende kampagne, som giver ekstra zooPoints.
2.3 Udelukkelse fra zooPoints-beløb, Maksimalt zooPoints-kredit
Der kan ikke optjenes zooPoint-kredit for produkter med en salgspris på 0 kr. (f.eks. prøvepakker, zooplus-præmier, gratis gaver), indløste kuponer og andre rabatter, eller rabatter eller omleveringer. I andre specifikke tilfælde er en zooPoint-kredit muligvis heller ikke mulig. Der kan maksimalt krediteres 10.000 zooPoints pr. kalenderår til din konto. Når dette beløb er nået, vil der ikke blive krediteret yderligere zooPoints til din konto før det næste kalenderår. zooplus forbeholder sig retten til ikke at kreditere zooPoints for kontrakttilbud, der ser ud til at være afgivet med henblik på kommercielt videresalg af varerne.
2.4 zooPoints kreditprocedurer, Flere konti
zooPoints krediteres automatisk til en kundes zooplus-konto, når kundens ordre er betalt fuldt ud, og betalingen er bogført i zooplus' system. Kreditten tildeles den kundekonto, som ordren blev afgivet under. Hvis en kunde bestiller via flere kundekonti, krediteres zooPoints til den individuelle konto, som den respektive ordre blev afgivet under. Det er ikke muligt at overføre zooPoints fra én kundekonto til en anden.
2.5 Udløb af zooPoints
Hvis zooPoints ikke indløses til en præmie inden for 12 måneder fra det tidspunkt, de blev krediteret din konto, udløber de ved udgangen af kvartalet. Datoen og beløbet for udløbet vil være tydeligt angivet på kundekontoen. zooPoints udløber også, hvis kundekontoen blokeres af legitime årsager. Særlige kampagnepoint kan have en kortere udløbsdato.
3. Indløsning af zooPoints til præmier
3.1 Generelt
Alle kunder med en kundekonto kan indløse sine zooPoints til præmievarer, så snart vedkommende har optjent det nødvendige antal zooPoints. Præmievarer og de zooPoints-beløb, der er nødvendige for at anskaffe dem, vises i præmieshoppen. zooPoints-præmier kan kun indløses sammen med en normal ordre (minimum ordreværdi 149 kr., eksklusive leveringsgebyrer).
3.2 Betingelser for indløsning af zooPoints
Præmievarerne kan kun indløses via kundens personlige kundekonto på mit zooplus. Præmiernes tilgængelighed kan variere afhængigt af dato og sæson, og specifikke præmier er muligvis ikke tilgængelige på bestemte tidspunkter. For specifikke præmier kan vilkårene og betingelserne ændres; ændringer eller tilføjelser vil blive offentliggjort.
3.3 Udlevering af præmier
Forsendelsesomkostningerne for bonusvarer er baseret på de aktuelle forsendelsesomkostninger hos zooplus. Klik her for at få mere at vide om forsendelsesomkostningerne hos zooplus. Zooplus-bonusvarer kan tilføjes til indkøbskurven ved at klikke på indkøbskurvssymbolet. Kunden kan derefter tilføje almindelige produkter til ordren til deres normale priser. Hvis en bonusvare er beskadiget eller forkert, når kunden modtager den, bedes vedkommende venligst kontakte zooplus kundeservice via kontaktformular eller på telefon mandag til fredag fra kl. 8 til 18 på følgende nummer: 78150217.
3. Indløsning af zooPoints til præmier
3.1 Generelt
Alle kunder med en kundekonto kan indløse sine zooPoints til præmievarer, så snart vedkommende har optjent det nødvendige antal zooPoints. Præmievarer og de zooPoints-beløb, der er nødvendige for at anskaffe dem, vises i præmieshoppen. zooPoints-præmier kan kun indløses sammen med en normal ordre (minimum ordreværdi 149 kr., eksklusive leveringsgebyrer).
3.2 Betingelser for indløsning af zooPoints
Præmievarerne kan kun indløses via kundens personlige kundekonto på mit zooplus. Præmiernes tilgængelighed kan variere afhængigt af dato og sæson, og specifikke præmier er muligvis ikke tilgængelige på bestemte tidspunkter. For specifikke præmier kan vilkårene og betingelserne ændres; ændringer eller tilføjelser vil blive offentliggjort.
3.3 Udlevering af præmier
Forsendelsesomkostningerne for bonusvarer er baseret på de aktuelle forsendelsesomkostninger hos zooplus. Klik her for at få mere at vide om forsendelsesomkostningerne hos zooplus. Zooplus-bonusvarer kan tilføjes til indkøbskurven ved at klikke på indkøbskurvssymbolet. Kunden kan derefter tilføje almindelige produkter til ordren til deres normale priser. Hvis en bonusvare er beskadiget eller forkert, når kunden modtager den, bedes vedkommende venligst kontakte zooplus kundeservice via kontaktformular eller på telefon mandag til fredag fra kl. 8 til 18 på følgende nummer: 78150217.
4. Kæledyrsprofil og fødselsdagsrabatkupon
Kunder, der opretter og færdiggør mindst én kæledyrsprofil under “mit zooplus” og accepterer betingelserne fra fødselsdagskuponen vil modtage en årlig engangsfødselsdagskupon på 250 zooPoints, som vil blive krediteret kundens konto til kæledyrets fødselsdag.
Der vil kun blive udstedt én fødselsdagskupon per konto per kalender.
4. Kæledyrsprofil og fødselsdagsrabatkupon
Kunder, der opretter og færdiggør mindst én kæledyrsprofil under “mit zooplus” og accepterer betingelserne fra fødselsdagskuponen vil modtage en årlig engangsfødselsdagskupon på 250 zooPoints, som vil blive krediteret kundens konto til kæledyrets fødselsdag.
Der vil kun blive udstedt én fødselsdagskupon per konto per kalender.
5. Fortrydelsesret og ændringer
5.1 Ændring af vilkår og betingelser
zooplus forbeholder sig ret til at ændre programreglerne eller disse vilkår og betingelser til enhver tid med forudgående varsel, hvor dette er påkrævet i henhold til lovgivningen.
Væsentlige ændringer vil blive meddelt via e-mail og/eller på hjemmesiden. Fortsat deltagelse betragtes som accept af de nye vilkår.
5.2 Afslutning af zooplus Club
zooplus forbeholder sig ret til at afvikle zooplus Club helt eller delvist med passende varsel.
5. Fortrydelsesret og ændringer
5.1 Ændring af vilkår og betingelser
zooplus forbeholder sig ret til at ændre programreglerne eller disse vilkår og betingelser til enhver tid med forudgående varsel, hvor dette er påkrævet i henhold til lovgivningen.
Væsentlige ændringer vil blive meddelt via e-mail og/eller på hjemmesiden. Fortsat deltagelse betragtes som accept af de nye vilkår.
5.2 Afslutning af zooplus Club
zooplus forbeholder sig ret til at afvikle zooplus Club helt eller delvist med passende varsel.
6. Kontakt og kundeservice
Hvis du har spørgsmål vedrørende dit zooplus Club-medlemskab eller om zooPoints, bedes du kontakte:
Kundeservice
Email: service@zooplus.dk
Telefon: 78150217 (Man–Fre kl. 8-18)
6. Kontakt og kundeservice
Hvis du har spørgsmål vedrørende dit zooplus Club-medlemskab eller om zooPoints, bedes du kontakte:
Kundeservice
Email: service@zooplus.dk
Telefon: 78150217 (Man–Fre kl. 8-18)
7. Juridiske bestemmelser
zooplus Club er underlagt dansk forbrugerbeskyttelseslovgivning.
Tysk lovgivning finder anvendelse, medmindre dette er i strid med dansk forbrugerbeskyttelseslovgivning.
Hvis en del af disse vilkår og betingelser findes ugyldig, forbliver resten gyldig.
7. Juridiske bestemmelser
zooplus Club er underlagt dansk forbrugerbeskyttelseslovgivning.
Tysk lovgivning finder anvendelse, medmindre dette er i strid med dansk forbrugerbeskyttelseslovgivning.
Hvis en del af disse vilkår og betingelser findes ugyldig, forbliver resten gyldig.
8. Databeskyttelse
Hos zooplus tager vi vores kunders persondata meget alvorligt. zooplus privatlivspolitik kan læses her.
8. Databeskyttelse
Hos zooplus tager vi vores kunders persondata meget alvorligt. zooplus privatlivspolitik kan læses her.
