1. Arrangøren
Konkurrencen "Garfield & zooplus" er organiseret af zooplus SE, Sonnenstraße 15, 80331 München, Tyskland (herefter "zooplus").
2. Berettigelse
Konkurrencen er åben for alle zooplus-kunder, der har en zooplus-kundekonto og har indvilliget i at deltage i markedsføringsaktiviteterne. Det yderligere kriterium er køb af et Garfield Special Edition-produkt (produktnavne vises i shoppen) i kampagneperioden. Deltagerne skal have fast bopæl i Danmark og være mindst 18 år på tidspunktet for deltagelsen. Zooplus-ansatte og deres nærmeste familiemedlemmer er ikke berettiget til at deltage.
3. Kampagneperiode
Kampagnen starter den 16. april 2024 og slutter den 13. maj 2024. Ordrer afgivet før eller efter kampagneperioden vil ikke blive taget i betragtning.
4. Deltagelse i lodtrækningen
For at deltage i lodtrækningen skal kunden købe det angivne produkt i zooplus.dk's onlinebutik. Hvert køb af et specifikt produkt i kampagneperioden udgør én deltagelse i lodtrækningen.
5. Præmier
Præmierne i lodtrækningen er:
Guld-præmie: 5x2 billetter til præmieren + merch pakke + zooplus kupon. (København)
Sølv-præmie: 4x10 Garfield-billetter + zooplus kupon
Bronze-præmie: 5 Briantos eller Smilla produkter for en værdi af 350 kr
6. Udvælgelse af vinderen
Vinderne udvælges ved en tilfældig lodtrækning blandt alle kvalificerede deltagere i kampagneperioden. Lodtrækningen finder sted inden for 7 dage efter afslutningen af kampagneperioden. Sandsynligheden for at vinde afhænger af antallet af kvalificerede bidrag.
7. Meddelelse om vindere
Vinderne af premiere billetter før selvfølgelig besked inden premieren. Vinderne får besked via e-mail inden for d. 20.05 og d. 26.05. Vinderne skal reagere på meddelelsen inden for 2 dage for at gøre krav på deres bar.
8. Indløsning af præmien
For at gøre krav på præmien kan vinderne blive bedt om at fremvise købsbevis og udfylde al nødvendig dokumentation som krævet af zooplus. Præmien kan ikke overdrages og kan ikke erstattes med kontanter eller nogen anden præmie.
9. Offentlighed
Ved at deltage i konkurrencen giver deltagerne zooplus ret til at bruge deres navn, billede og bidrag til reklameformål uden yderligere kompensation, medmindre det er forbudt ved lov.
10. Skatter og gebyrer
Vinderne er eneansvarlige for eventuelle skatter, gebyrer eller yderligere omkostninger i forbindelse med modtagelse og brug af præmien.
11. Ændringer eller opsigelse
Zooplus forbeholder sig ret til at ændre, suspendere eller annullere præmiekonkurrencen eller en del af den til enhver tid uden varsel og uanset årsag.
12. Ansvarsfraskrivelse
I det omfang loven tillader det, er ethvert erstatningskrav mod zooplus i forbindelse med konkurrencen udelukket, uanset det juridiske grundlag, medmindre zooplus forsætligt eller groft uagtsomt har overtrådt sine juridiske forpligtelser. I det omfang loven tillader det, er ansvar for enhver vildledning eller forkert beskrivelse af de udtrukne præmier udelukket. Præmierne kan afvige i præsentation fra dem, der vises i det reklamemateriale, der bruges i denne lodtrækning. zooplus er ikke ansvarlig for tekniske problemer uden for deres kontrol, som kan påvirke deltagelsen i konkurrencen.
13. Deltagelse i lodtrækningen
Deltagelse i lodtrækningen er ensbetydende med fuld og ubetinget accept af disse vilkår og betingelser. Zooplus forbeholder sig ret til at diskvalificere enhver deltager, der overtræder disse vilkår og betingelser eller deltager i svigagtig eller ulovlig aktivitet.
14. Databeskyttelse
Hvis der indsamles personlige data fra deltagerne som en del af spillet, vil de kun blive indsamlet, behandlet og brugt til spillets formål og slettet efter spillets afslutning. Deltageren accepterer udtrykkeligt dette. Yderligere oplysninger om databeskyttelse kan findes under databeskyttelsesoplysninger.
15 Gældende lov
Forbundsrepublikken Tysklands lovgivning gælder for deltagelse i konkurrencen, med undtagelse af FN's konvention om kontrakter om internationalt salg af varer. For forbrugere gælder dette lovvalg kun i det omfang, at beskyttelsen i henhold til ufravigelige bestemmelser i lovgivningen i det land, hvor forbrugeren har sit sædvanlige opholdssted, ikke er inddraget.
16. Afsluttende bestemmelser
Hvis en af disse bestemmelser er eller bliver ugyldig, påvirker dette ikke gyldigheden af de resterende bestemmelser. Den ugyldige bestemmelse skal erstattes af en lovligt tilladt bestemmelse, der kommer tættest på den ugyldige bestemmelses økonomiske mening og formål. Det samme gælder i tilfælde af et smuthul i disse betingelser for deltagelse. zooplus forbeholder sig retten til at ændre disse betingelser for deltagelse til enhver tid. Deltagerne vil blive underrettet om de ændrede vilkår og betingelser på en passende måde.
Ved at deltage i lodtrækningen bekræfter deltagerne, at de har læst og forstået disse vilkår og betingelser for deltagelse, og at de accepterer dem.