
3 anmeldelser afKradsetræ Erebus
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (3)
Fungerede ikke her
Alt for ustabilt og dårlig kvalitet.
Gik i stykker efter 3 måneder.
|
1 voksen + 6 killinger
Helt fantastisk kradsetræ!
Vi har nu haft dette kradsetræ i 4 måneder, og det kan IKKE SES, at det bliver brugt flittigt hver dag 👍
Et klart hit her!
|
Ustabilt
Rigtigt flot, men ret ustabilt og småt
