
8 anmeldelser afRoyal Canin Kitten i gelé
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (8)
Mine killinger er glade for det
Mine tre spiser både gelévarianten og med sauce. Skålen er hurtigt tom. Tåles meget godt.
Oversat fra zooplus.de af zooplus
|
Ingen succes
Min ragdoll vil kun spise geleén. Kødklumperne ligger tilbage hver gang. Vi vil nu prøve andet vådkost i stedet for
|
👍
Min skovkatte killing, elsker dette produkt.
Stor skuffelse!
Jeg er normalt ret begejstret for Royal Canin foder, men dette produkt kunne jeg ikke få mine to killinger til at spise. De havde fået et tilsvarende killingefoder som mousse, som de var og er glade for, men det er tilsyneladende konsistensen og lugten de ikke kan lide, og jeg gemte det derfor til de var lidt større, men foderet blev ikke spist og da jeg forsøgte at give det til mine fritgående voksne katte, der er mere altædende var det heller ingen success. Den variant køber jeg ikke igen!
Super
Killing fik det i hjemme før vores og er stadig glade for det
Oversat fra zooplus.de af zooplus
De elsker det
Killingerne syntes godt om det
Oversat fra zooplus.ch af zooplus
Super godt
Min Killing elsker det
Oversat fra zooplus.co.uk af zooplus
Fremragende
Det smager godt
Oversat fra zooplus.fi af zooplus
