
9 anmeldelser afØkonomipakke: 24 x 70 g Cosma Nature Kitten
Upload dit eget produktfotoSamlet bedømmelse (9)

|
Kylling
Konsistens som tapet-klister!
Mine 2 sphynx killinger på 16 uger gider ikke engang at snuse til Cosma Nature Kitten kylling-varianten. Konsistensen minder om lidt grov mousse. Slatten som tapet-klister. Kylling/tun varianten gider de overhovedet heller ikke at spise. Jeg køber det ikke igen.

|
Kylling & Tun
Som tapet-klister.
Jeg har lige fået 2 sphynxkillinger på 16 uger. Købte Cosma Nature Kitten med kylling og med kylling/tun. Ingen af dem gider spise det. Det dufter godt for menneskenæsen, men konsistensen minder om tapet-klister. Dette vådfoder køber jeg ikke igen!
|
Min kat elsker det
Det er en blød og lækker mousse, uden de store klumper af tun og min kat elsker det. Skålen er slikket ren.
Det gør han ikke med de andre vådfoder af samme mærke.
Det er nok hans yndlings vådfoder, så jeg er glad for at man kan købe i større mængder.
|
Hvis jeg kunne give 0
Min killing hader det simpelthen og vil ikke engang slikke 1 cm af det. Virkelig skuffende og spild af penge :( det virkere godt og populært ud fra kommentarene. Men ingen smagene vil hun spise :(
|
Min kat kaster op 🫣
Min ene kat kaster op hver gang han spiser dette.
|
Fantastisk
Min killing elsker det her foder! Og det har en høj kvalitet af kød, og lugter slet ikke. Et hit herhjemme, vores killing er en Bengal, derfor har vi meget fokus på hans foder:)
|
Det bedste
Mine killinger spiser normalt af samme skål,med dette mad en dåse i hver skål og der blev spist op med stort velbehag 5 stjerner
|
min killing elsker det
Det er tydeligt at der er hele stykker tun eller kylling i. Det virker meget lækkert, min killing er vild med det.
Godt foder
Da vores voksen kat rigtig godt kan lide Cosma Thai og Cosma Nature ville vi også gerne give vores nye lille killing det foder. Derfor blev vi glade, da vi opdagede, at der også findes killingefoder fra Cosma Nature. Foderet har en rigtig fin lugt og konsistens. Derudover har det også en høj kødandel, hvilket er meget vigtigt for os. Den lille spiser det gerne og den store spiser det også en gang imellem. Vi kan virkelig anbefale det.
Oprindeligt skrevet i zooplus.de
