Din indkøbskurv

Din indkøbskurv er desværre tom.

zooplus bruger cookiestil at sikre en ordentlig funktionalitet af vores hjemmeside, tilpasse indhold og reklamer og analysere vores datatrafik. Vi informerer vores reklame- og analysepartner om din brug af vores hjemmeside. Ved at bruge denne hjemmeside accepterer du brugen af cookies. Accepter cookies

Betingelser for bonusprogrammet - zooplus

Betingelser for bonusprogrammet

Bonusprogrammet hos zooplus er en belønning til vores trofaste kunder. I zooPluspoint samlesystemet samt i zooplus bonusprogrammet, inkl. indfrielse af præmier, gælder følgende betingelser:

1. Deltagelse:

Alle registrerede zooplus kunder med en kundekonto er berettigede til at deltage. Deltagelse er gratis og en del af "Mit zooplus"-kundekontoen.

2. zooPluspoint

2.1 Generelt:

I bonusprogrammet på zooplus får alle deltagere en Pointkonto, hvor deres zooPluspoint bliver indbetalt. zooPluspoint kan kun bruges til det, som er nævnt i deltagerbetingelserne. Bonuspoints fra andre programmer kan ikke konverteres til zooPluspoint. Det er ikke muligt at få pointkontoen eller et resterende antal zooPluspoint udbetalt i kontanter. Den aktuelle status på din pointkonto finder du under "Mit zooplus". Her kan du altid se, hvor mange zooPluspoint du har.

2.2 Point modtagelse

Du modtager automatisk zooPluspoint for hver bestilling, du har foretaget på zooplus siden den 1.1.2003, så snart vi har modtaget din betaling. Din zooPluspoint konto bliver godskrevet point for hver betalte bestilling. Mængden af zooPluspoint svarer til summen af bestilingen. Du modtager 1 zooPluspoint, for hver 10 kr. af din bestilling. Ved visse tilbud kan zooPluspoint i et vist omfang konverteres til et tilgodebevis.

2.3 Undtagelse fra godskrivning af zooPluspoint

Der godskrives ikke zooPluspoint for varer med en salgspris på 0 kr. (f.eks. vareprøver, gaver, præmier etc.), indløste tilgodebeviser og andre rabatter såvel som efterleveringer. Også ved visse andre ydelser kan godskrivning af zooPluspoint bortfalde. Der kan maksimalt optjenes 5.000 bonuspoint per kalenderår. Efter at have nået dette antal bonuspoint krediteres der ikke yderligere bonuspoint før næste kalenderår.

2.4 Godskrivnings-procedure

zooPluspoint bliver automatisk godskrevet pointkontoen, når betalingen for bestillingen er gået ind hos zooplus. Godskrivningen foretages under kundenummeret, som bestillingen blev udført under. Bestiller en kunde på flere forskellige zooplus-konti, bliver pointene godskrevet hver enkelt konto. En overførsel af point fra en konto til en anden er ikke mulig.

2.5 Point-udløb

zooPluspoint, der ikke inden for 12 måneder hæves fra kontoen og indløses for en præmie, forfalder i slutningen af det følgende kvartal. Der vil i din pointkonto blive gjort opmærksom på udløbsdato og antal zooPluspoint, der er tæt på at udløbe.

3. Indløs zooPluspoint for en præmie

3.1 Generelt

Enhver deltager kan indkassere sine zooPluspoint for en præmie, så snart pointkontoen indeholder et tilstrækkeligt antal point. Præmie-tilbud samt det krævede antal point bliver offentliggjort i zooplus' præmieshop. En præmie kan kun indløses i forbindelse med en almindelig bestilling.

3.2 Betingelser for indløsning:

Alle præmier kan kun indløses via kundens personlige pointkonto. Alt efter dato og sæson kan præmierne variere. I enkelte tilfælde kan det være, at præmien ikke længere haves. For visse præmier kan det gælde, at deltagerbetingelserne ændres eller skabes via særbetingelser. Betingelserne kan variere alt efter hvilken præmie, der er tale om. Det informerer vi om på hjemmesiden.

3.3 Forsendelse af præmie

Prisen på levering af din præmie retter sig efter zooplus' aktuelle leveringsomkostinger. Klik her for mere information om forsendelsomkostningerne hos zooplus. Præmien bliver placeret i din indkøbskurv ved blot at klikke på symbolet "Indkøbskurv". Du kan føje yderligere produkter (til normal pris) fra onlineshoppen til din bestilling.

4. Særlige bestemmelser

4.1 Bonusprogrammets ophør

zooplus forbeholder sig til enhver tid ret til at opsige zooplus bonusprogrammet, eller erstatte det med et andet program.

4.2 Ændringer

zooplus forbeholder sig til enhver tid ret til at foretage tilføjelser til eller ændringer på deltagelsesvilkårene, præmierne, eller på andre processer, der er beskrevet i vilkårene for deltagelse i bonusprogrammet. Erstatningskrav fra bonusprogrammets deltagere overfor zooplus på grund af et enkelt lands ændrede lovgivning er udelukket. Ændringer eller tilføjelser til disse vilkår og betingelser vil blive offentliggjort på hjemmesiden.

Databeskyttelse

Databeskyttelseserklæring for zooplus Bonusprogram

Hvem er ansvarlig for behandlingen af dine data, og til hvem kan jeg henvende mig om databeskyttelse?

zooplus AG, Sonnenstraße 15 i 80331 München, repræsenteret ved Dr. Ing. Cornelius Patt, Andreas Grandinger, Dr. Ing. Mischa Ritter og Florian Welz, er ansvarlige for databeskyttelse. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os via e-mail service@zooplus.de eller gennem vores databeskyttelsesansvarlige (HWData GmbH, Leonrodstr. 54 i 80636 München, ph@hwdata.de).

Hvilke data vil blive behandlet i sammenhæng med zooplus Bonusprogram?

Vi behandler kun din e-mail-adresse, efternavn og status på din bonuskonto (inklusive ordrehistorikken).

Hvad bruges mine data til (formålet med behandlingen), og på hvilket grundlag (retsgrundlag) sker dette?

Data vil kun blive brugt, så zooplus bonusprogram kan stilles til rådighed, og så vi regelmæssigt kan oplyse om kontostatus. Yderligere behandling foregår ikke. Behandlingen er baseret på artikel 6, stk. 1 lit. b) i den europæiske persondatafordning, da vi ser bonusprogrammet som en gratis del af det kontraktmæssige forhold mellem zooplus og kunden.

Vil mine data blive delt?

Nej, vi videregiver ikke data til tredjepart.

Vil mine data blive overført til et tredjeland eller en international organisation?

Nej, en overførsel til et tredjeland er også udelukket.

Findes der en automatiseret beslutningstagning, eller er der en anden profildannelse?

Nej. Vi anvender ikke en sådan automatisering. Vi opretter heller ikke nogen profiler og forbinder ikke disse data med andre data.

Hvor længe gemmes mine data?

Vi gemmer dine data så længe en "Mit zooplus"-konto eksisterer. Skulle du have et ønske om at slette dine data i zooplus Bonusprogram, kan du til enhver tid gør det via ovennævnte kontaktmuligheder.

Hvilke rettigheder har jeg overfor zooplus AG?

Du har til enhver tid ret til at anmode om bekræftelse fra zooplus om vi behandler personlige data om dig, og du har ret til at få information om disse personlige data. Du har ret til at få rettet, slettet og du har ret til at begrænse den databehandling der foretages, og du har ligeledes til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod behandling af personoplysninger, samt til at tilbagekalde dit samtykke til databehandling, eller til at kræve dataoverførsel. Alle informationsanmodninger, tilbagekaldelser eller indsigelser mod databehandling skal foretages via e-mail til vores databeskyttelsesansvarlige eller gennem ovennævnte kontaktoplysninger. Derudover har du ret til at klage til en myndighed.

Sidst opdateret d. 12. september 2019