Hjælp

Bestilling og levering


Din bestilling

Skal bestillingen have et min. eller max. beløb?
Kan flere bestillinger blive lagt sammen til én?
Kan jeg ændre i min bestilling, selvom jeg har sendt den afsted?
Kan jeg annullere min bestilling?
Modtager jeg en bekræftelse på min bestilling?
Bliver jeg informeret, når min bestilling bliver sendt afsted?
Hvordan bestiller jeg?
Hvor mange pakker består min bestilling af?
Kan jeg se leveringsstatus på min bestilling?
Jeg har modtaget en ufuldstændig levering, i form af manglende eller forkerte varer. Hvordan skal jeg forholde mig?
Jeg har modtaget en beskadiget vare. Hvordan skal jeg forholde mig?
Jeg har bestilt for 5 hverdage siden og har endnu ikke modtaget mine varer. Hvad skal jeg gøre?
Jeg har modtaget en forkert vare. Hvordan skal jeg forholde mig?
I min pakke er der ingen regning. Hvad er der sket?
Jeg har modtaget en forkert regning. Hvad skal jeg gøre?

Generelt om levering

Hvad koster leveringen?
Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?
Hvilket pakke-/leveringsfirma arbejder zooplus sammen med?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod pakken?
Kan det lade sig gøre at sende pakken til en anden adresse end den på regningen?
Er det muligt at få leveret min bestilling på en bestemt dato?
Hvad betyder symbolet?
Hvor leverer zooplus i Danmark?
Hvor leverer zooplus uden for Danmark?

Betaling og sikkerhed


Hvilke betalingsformer tilbyder zooplus?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men har allerede betalt varerne. Hvad gør jeg?

Fortrydelse og returnering


Kan jeg fortryde mit køb?
Hvilken returadresse skal jeg bruge?
Er der en tidsmæssig begrænsning for fortrydelse?
Skal jeg betale for returneringen?
Hvorfor modtager jeg en regning på en ombytningsvare, som jeg allerede har betalt for?

Fordelsprogrammer


zooplus' bonusprogram

Hvordan fungerer zooplus' bonusprogram?
Er jeg nødt til at registrere mig for at deltage i bonusprogrammet?
Hvordan optjener jeg zooPluspoint?
Hvad kan jeg bruge mine zooPluspoint til?
Kan jeg bytte mine zooPluspoint til kontanter?
Kan jeg kombinere zooPluspoint fra forskellige brugerkonti?
Hvordan ved jeg hvor mange zooPluspoint jeg har optjent?

Andre fordelsprogrammer

Hvordan fungerer "Venneanbefaling"?
Hvordan fungerer "Mængderabat"?
Hvordan fungerer zooplus' opdrætterprogram?
Hvilke fordele tilbyder zooplus dyreværn og dyrehjem?
Hvordan fungerer zooplus' partnerprogram?

Rabatkoder


Hvordan indløser jeg en rabatkode?
Kan jeg indløse mere end én rabatkode per bestilling?
Kan jeg bytte min rabatkode til kontanter?

Nyhedsbrev


Hvad er et zooplus nyhedsbrev?
Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Hvordan framelder jeg mig nyhedsbrevet?

Generelle spørgsmål


Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har et generelt spørgsmål vedr. et produkt?
Produktet jeg ønsker at bestille kan i øjeblikket ikke leveres, kan jeg alligevel bestille det?
Hvordan holder jeg mig opdateret om zooplus' særtilbud?
Hvor lang tid gælder disse særtilbud?
Tilbyder zooplus gratis prøver?
Jeg har glemt mit password. Hvad gør jeg?
Er mine personlige data sikre?
Er der en zooplus butik i nærheden af hvor jeg bor?

Teknisk hjælp


Når jeg vil gå til kassen, modtager jeg en fejlmelding?
Hvad er cookies?
Hvordan indstiller jeg min browser til at acceptere cookies?
Hvorfor skal jeg bruge cookies på zooplus.dk?
Indkøbskurven tillader kun en enkelt vare, ellers slettes den. Hvad gør jeg forkert?
Når jeg sender min bestilling, får jeg fejlmeldingen: Din indkøbskurv er slettet. Hvad gør jeg forkert?
Min browser skriver, at sikkerhedscertifikatet er udløbet?
Der skete en fejl mens jeg var i gang med min bestilling. Har zooplus modtaget min bestilling?
Cache indstillinger
Hvorfor har jeg brug for JavaScript?
Jeg kan ikke se kanten af hjemmesiden på min skærm. Hvorfor?

Kontakt zooplus


Vores kundeservice er altid klar til at hjælpe dig. Se vores Kontakt side for yderligere information.


Bestilling og levering


Din bestilling

Skal bestillingen have et min. eller max. beløb?

Vi leverer fra en mindste bestillingsværdi på 149 kr (eksklusiv leveringsgebyr). Vi har ikke sat en maksimum bestillingsværdi, men salget af de tilbudte varer følger kun i normale husholdningsmængder.

Ved en bestilling afgivet på zooplus.dk leverer vi gratis via DPD fra en bestillingsværdi på 299 kr (ved valg af GLS koster det 9 kr). Ved en bestillingsværdi på under 299 kr opkræver vi et mindre gebyr for porto og pakning på hhv 29 kr for DPD og 39 kr for GLS. Prisen er per bestilling, uafhængig af antallet af pakker eller forsendelsens størrelse eller vægt. For leveringspriser til andre lande klik venligst her.

Kan flere bestillinger blive lagt sammen til én?

Da vi behandler din bestilling forholdsvis hurtigt, er det desværre ikke muligt at lægge flere bestillinger sammen til én, når først en bestilling er gået igennem systemet (d.v.s. når betalingen er gennemført).

Kan jeg ændre i min bestilling, selvom jeg har sendt den afsted?

Da vi bestræber os på at levere dine varer hurtigst muligt, er dette desværre ikke muligt.

Kan jeg annullere min bestilling?

Da vi bestræber os på at levere dine varer hurtigst muligt, er dette desværre ikke muligt.

Modtager jeg en bekræftelse på min bestilling?

Ja. Efter din bestilling er blevet behandlet, modtager du en bekræftelse per e-mail inden for 1-2 timer.

Bliver jeg informeret, når min bestilling bliver sendt afsted?

Ja. Så snart varerne har forladt vores lager, modtager du en bekræftelse per e-mail. I denne e-mail kan du se dit pakkenummer, og det vil fremgå hvor mange pakker din bestilling består af.

Hvordan bestiller jeg?

Vi forklarer hvordan du bestiller på zooplus i vores indkøbshjælp.

Hvor mange pakker består min bestilling af?

Dette vil fremgå af din bekræftelse, som du modtager per e-mail så snart varerne har forladt vores lager.

Kan jeg se leveringsstatus på min bestilling?

Så snart varerne har forladt vores lager, sender vi en bekræftelse per e-mail, som indeholder dit pakkenummer. Ved at indtaste dette nummer, kan du til hver en tid se din pakkestatus online hos det valgte leveringsfirma. Alternativt kan du også se din leveringsstatus på Mit zooplus eller du kan kontakte vores kundeservice.

Jeg har modtaget en ufuldstændig levering, i form af manglende eller forkerte varer. Hvordan skal jeg forholde mig?

Det kan forekomme, at dine pakker bliver leveret på forskellige dage. Såfremt du ikke modtager alle pakker, kontakt da venligst vores kundeservice.

Jeg har modtaget en beskadiget vare. Hvordan skal jeg forholde mig?

Hvis din vare er beskadiget, kontakt da venligst vores kundeservice inden for 2 dage efter varens ankomst.

Jeg har bestilt for 5 hverdage siden og har endnu ikke modtaget mine varer. Hvad skal jeg gøre?

Vi kontakter vores pakke-/leveringsfirma og informerer dig efterfølgende om pakkens status. Kontakt venligst vores kundeservice.

Jeg har modtaget en forkert vare. Hvordan skal jeg forholde mig?

Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du har modtaget en forkert vare.

I min pakke er der ingen regning. Hvad er der sket?

Såfremt din regning ikke er vedlagt pakken, har du sikkert modtaget den per e-mail. Tjek venligst din e-mail konto. Alternativt kan du tjekke din regning under Mit zooplus. Her finder du den under ”mine bestillinger” ved at klikke på ”Følg levering” og ”Regning”. Du kan også kontakte vores kundeservice for at få tilsendt en ny regning.

Jeg har modtaget en forkert regning. Hvad skal jeg gøre?

Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du har modtaget en forkert regning.


Generelt om levering

Hvad koster leveringen?

Ved en bestilling afgivet på zooplus.dk leverer vi gratis med DPD fra en bestillingsværdi på 299 kr. Det koster 9 kr ekstra at få leveret af GLS. Ved en bestillingsværdi på under 299 kr opkræver vi et mindre gebyr for porto og pakning på hhv 29 kr for DPD og 39 kr for GLS. Gebyret er per bestilling, uafhængig af antallet af pakker eller forsendelsens størrelse eller vægt. For leveringspriser til andre lande klik venligst her.

Hvor lang leveringstid skal jeg regne med?

Alle bestillinger sendes som regel til vores lager inden for 24 timer efter, bestillingen indtræffer. Er en vare på lager, vil din levering som regel ske inden for 2-5 hverdage.

Hvilket pakke-/leveringsfirma arbejder zooplus sammen med?

Udbringning af dine bestilte varer i Danmark sker normalt med vores partnere DPD/Post Danmark eller GLS. Du kan vælge ønsket leveringsfirma ved kassen. Bemærk venligst: vi forbeholder os ret til undtagelsesvist at ændre leveringsfirma. Ved leveringer i andre europæiske lande kan du alt efter land bestemme, om din levering skal sendes med DHL, GLS eller regionale partnere. Se en liste over alle de lande vi leverer til her.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er hjemme til at tage imod pakken?

Hvis du ikke er hjemme når din DPD/Post Danmark pakke kommer: Hvis der ikke er nogen hjemme til at tage imod forsendelsen, efterlader DPD/Post Danmark en seddel til dig med informationer om, hvor din pakke kan afhentes. For at få udleveret pakken skal du medbringe billed-ID. Hvis du ønsker at pakken skal efterlades uden underskrift, kan du tilmelde dig Modtagerflex. Bemærk venligst, at du kun kan tilmelde dig Modtagerflex, hvis boligen bruges til helårsbeboelse og ikke er etageejendom, plejehjem, kollegium, fritidsbolig/sommerhus eller erhvervsadresse.

Levering af din GLS pakke: Hvis der ikke er nogen hjemme til at tage imod forsendelsen, efterlades der en besked til dig. Benyt telefonnummeret i denne besked til at aftale et nyt leveringstidspunkt eller angive en ny leveringsadresse. Hvis du ikke selv er hjemme til at tage imod forsendelsen, kan du også efterlade en seddel på døren til udbringeren med tilladelse til at efterlade forsendelsen uden underskriftskvittering. NB: Sedlen skal indeholde pakkens trackingnummer samt dato og underskrift!

Levering til døgnboks eller pakkeshop er ikke mulig.

Kan det lade sig gøre at sende pakken til en anden adresse end den på regningen?

Ja. Når du bestiller dine varer online, har du mulighed for at vælge en anden forsendelsesadresse. Vi gør dog opmærksom på, at regningen vil blive sendt sammen med pakken eller per e-mail.

NB: Der kan ikke vælges døgnboks eller pakkeshop som leveringsadresse.

Er det muligt at få leveret min bestilling på en bestemt dato?

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt for os at afsende pakker på bestemte datoer. Efter afsendelsen af din bestilling vil leveringen som regel ske inden for 2-5 hverdage. Varerne leveres oftest i tidsrummet mellem kl. 8 og 16.

Hvad betyder symbolet?

Symbolet betyder, at den ønskede vare desværre ikke er på lager i øjeblikket. Klik på symbolet og indtast din e-mail adresse - og bekræft herefter betingelserne. Du modtager nu en e-mail, så snart varen igen er på lager.

Hvor leverer zooplus i Danmark?

Vores leveringspartnere udbringer pakker i hele Danmark. Udbringning til mindre, danske øer kan dog tage længere tid end det angivne.

Hvor leverer zooplus uden for Danmark?

Vi leverer til en lang række europæiske lande. Vores forsendelsesgebyrer og faste leveringspriser i andre lande finder du her. Hvis du ønsker at betale i Euro, kan du besøge vores internationale shop på www.zooplus.com.


Betaling og sikkerhed


Hvilke betalingsformer tilbyder zooplus?

Alle vores betalingsformer er sikre at benytte. De personlige oplysninger, som du giver til zooplus (når du handler i vores online shop eller tilmelder dig et af vores zooplus-fordelsprogrammer), bliver opbevaret med stor sikkerhed. Vi er ansvarlige for, at navn, adresse, fødselsdato osv. ikke kommer videre. Dine oplysninger bliver hos os. Vores databeskyttelses-politik er i overensstemmelse med det tyske "Bundesdatenschutzgesetz" (BDSG) og "Telemediengesetz" (TMG).

Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder på zooplus.dk:

  • Kreditkort (vi accepterer MasterCard og VISA/Dankort)
  • PayPal
  • Bankoverførsel

Betaling via forsendelse af kontanter eller check er desværre ikke muligt.

Kreditkort
Kreditkort (Visa, Visa Dankort, MasterCard) kan anvendes sikkert på zooplus.dk. Efter vi har foretaget en autorisering af dit kort, sendes dine varer afsted. Ved betaling med kreditkort følger opkrævningen inden for en uge efter varens afsendelse.

PayPal
PayPal accepteres af tusindvis af virksomheder verden over og er den foretrukne betalingsform på eBay. Det er nemt at tilmelde sig og oprette en PayPal-konto, og når du er tilmeldt, tager det kun nogle få minutter at sende din betaling. Tilmeld dig her og betal med PayPal på zooplus.dk, sikkert og hurtigt. Fordelen ved PayPal er, at vores system hurtigt registrerer betalingen, så vi kan gå videre med din bestilling.

Bankoverførsel
En bankoverførsel (forudbetaling) er en elektronisk betaling via konto-til-konto overførsel, hvor dine penge går direkte ind på zooplus' konto. Husk at indtaste dit kunde- og ordrenummer. Dette er den langsomste form for betaling og kan tage op til 5-7 hverdage om at blive registreret i vores system. Din ordre sendes først, når vi har modtaget betalingen.

Bankforbindelse for danske kunder:

zooplus AG
Sydbank
Reg.nr.: 8065
Kontonr.: 0001264642

IBAN: DK47 8065 0001 2646 42
SWIFT (BIC): SYBKDK22

Vi sender din bestilling, så snart betalingen er modtaget.

Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men har allerede betalt varerne. Hvad gør jeg?

Kontakt venligst vores kundeservice med oplysninger om betalingsdato og de bestilte varer.


Fortrydelse og returnering


Kan jeg fortryde mit køb?

I modsætning til et almindeligt køb i en butik har du hos zooplus.dk ret til at fortryde købet op til fjorten dage efter, at du har modtaget varen, uden angivelse af nogen grund.

Du kan fortryde ved at tilbagesende eller tilbagegive varen til os inden udløbet af fortrydelsesfristen eller ved inden fristens udløb at sende en meddelelse til os om, at du ønsker at fortryde købet. Du kan også fortryde aftalen ved at undlade at modtage varen eller undlade at hente den på posthuset m.v.

NB: Hvis et køb fortrydes, og varen returneres, er det vigtigt, returvaren er forsvarligt indpakket, f.eks. i en tætsluttende papkasse. Ved fortrydelse står kunden selv for emballageudgifter.

Før en returnering bedes du venligst tage kontakt til vores kundeservice og opgive dit regningsnummer samt navnet på den vare du vil returnere. Derefter vil vi sende dig en e-mail med et returnummer, som består af 7 bogstaver. Dette nummer bedes oplyst på den medsendte returseddel, som skal vedlægges forsendelsen.

Fortrydelsesretten gælder ikke for varer, der blev fremstillet efter særligt ønske (f.eks. personaliserede halsbånd, særfremstillede kradsetræer etc.) samt for letfordærvelige varer, som f.eks. planter, akvariedyr, levende foderkulturer og frostfoder.

Hvilken returadresse skal jeg bruge?

Du bedes benytte den vedlagte returseddel samt dit returnummer i forbindelse med returneringen. Forsendelsen skal sendes til:

zooplus AG c/o Rhenus AG u. Co. KG
Marktal 3
99880 Hoerselgau
Germany

Varer, der ikke kan tilbagesendes, vil blive afhentet hos dig. I sådanne tilfælde bedes du på forhånd kontakte vores kundeservice.

Er der en tidsmæssig begrænsning for fortrydelse?

Du kan inden for 14 dage efter modtagelse af varen fortryde dit køb enten skriftligt per e-mail eller – hvis du har modtaget varen inden for fristens udløb – ved at tilbagesende varen.

Hvis du gør brug af fortrydelsesretten, skal de ydelser, som begge parter har modtaget, returneres. Når vi har modtaget dine returvarer, annulleres købsaftalen, og du vil få dine penge retur inden for 14 dage.

Skal jeg betale for returneringen?

Vi dækker returportoen ved fortrydelse. Du dækker dog selv eventuelle emballageudgifter.

Vigtigt: Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du ønsker at returnere en vare.

Hvorfor modtager jeg en regning for en ombytningsvare, som jeg allerede har betalt for?

Af bogføringsmæssige årsager bliver der altid udskrevet en regning på ombytningsvarer. Denne regning udlignes automatisk ved modtagelsen af dine returvarer. Beløbet vil altså ikke blive trukket to gange, så se venligst bort fra denne regning.


Fordelsprogrammer


zooplus' bonusprogram

Hvordan fungerer zooplus' bonusprogram?

Du bliver belønnet som trofast zooplus kunde! Hver gang du bestiller online på zooplus.dk, samler du zooPluspoint, som du kan anvende på en lang række spændende produkter i vores præmieshop.

Er jeg nødt til at registrere mig for at deltage i bonusprogrammet?

Nej. Så snart du bestiller din første vare på zooplus.dk, starter du automatisk med at samle zooPluspoint. Klik her for et overblik over vores bonusprogram

Hvordan optjener jeg zooPluspoint?

For hver 10 kr af din bestillingsværdi optjener du 1 zooPluspoint. For mere information se her.

Hvad kan jeg bruge mine zooPluspoint til?

Du har mulighed for at anvende dine zooPluspoint på en lang række spændende produkter, som du finder i vores præmieshop.

Kan jeg bytte mine zooPluspoint til kontanter?

Nej. Dine zooPluspoint kan kun anvendes til produkterne i vores præmieshop. For mere information omkring værdien af dine zooPluspoint se her .

Kan jeg kombinere zooPluspoint fra forskellige brugerkonti?

Nej. Du kan kun anvende zooPluspoint fra én brugerkonto ad gangen. Det er derfor vigtigt, at du altid bruger den samme brugerkonto til at bestille fra. Det er ikke muligt at overføre point til en anden konto.

Hvordan ved jeg, hvor mange zooPluspoint jeg har optjent?

Du kan altid se, hvor mange point du har optjent ved at logge ind på Mit zooplus og klikke på din præmieoversigt.


Andre fordelsprogrammer

Hvordan fungerer "Venneanbefaling"?

Anbefal zooplus til dine venner. Vi giver dig en 10% rabatkode for hver anbefaling, du sender. Derudover modtager du enten et tilgodebevis på en værdi af 50 kr til dit næste indkøb eller 250 zooPluspoint til indløsning i vores præmieshop. For mere information se her.

Hvordan fungerer "Mængderabat"?

Hvis du bestiller i store mængder eller går sammen med venner, bekendte eller f.eks. dine naboer og laver en fællesbestilling, modtager du 2% rabat på den samlede pris ved bestillinger over 750 kr. For mere information se her.

Hvordan fungerer zooplus' opdrætterprogram?

Som avler modtager du 10% rabat på alle bestillinger over 750 kr. For mere information se her.

Hvilke fordele tilbyder zooplus dyreværn og dyrehjem?

Vi ønsker at vise vores anerkendelse og dybe respekt for de kunder, der driver et dyreinternat og gør en indsats for at beskytte vores firbenede venner. Derfor giver vi 10% rabat på bestillinger over 750 kr. For mere information se her.

Hvordan fungerer zooplus' partnerprogram?

Med zooplus' partnerprogram kan du tjene penge på at sende dine besøgende videre til zooplus.dk ved at placere zooplus' logo eller et zooplus banner på din hjemmeside. Når en kunde klikker på logoet/banneret og handler på zooplus.dk, får du en provision på 4%. På denne måde kan du hurtigt og nemt tjene penge på din egen hjemmeside. For at deltage i vores partnerprogram, skal du tilmelde dig hos Tradedoubler, som er det affiliate-netværk vi tilbyder vores program igennem. Du kan læse mere om Tradedoubler og tilmelde dig her!

Har du fået svar på dit spørgsmål omkring vores partnerprogram? Hvis ikke, så kontakt os venligts via vores kontaktformular.


Rabatkoder


Hvordan indløser jeg en rabatkode?

Du indløser din rabatkode ved at indtaste koden i Rabatkode feltet på din bestilling. Vær sikker på at bruge den rigtige kode - og tag højde for store og små bogstaver. Din rabat bliver automatisk fratrukket din regning.

Kan jeg indløse mere end én rabatkode per bestilling?

Der kan kun indløses én rabatkode per bestilling. Såfremt det ikke er muligt at indtaste en rabatkode, er det muligvis fordi en anden rabatkode allerede er taget i brug. Du kan ændre dette ved at klikke på Ændre rabatkode og herefter indtaste en anden kode i feltet. Hvis du benytter en anden rabat i stedet for nykunde-rabatten, kan nykunde-rabatten ikke genanvendes.

Kan jeg bytte min rabatkode til kontanter?

Nej. Det er desværre ikke muligt at bytte rabatkoder til kontanter.


Nyhedsbrev


Hvad er et zooplus nyhedsbrev?

Hold dig opdateret med de seneste nyheder og tilbud! Ved at abonnere på zooplus' nyhedsbrev modtager du regelmæssigt information omkring nye produkter, udsalg, særtilbud og gratis gaver. Nyhedsbrevet bliver udsendt med faste mellemrum, og du kan altid melde det fra igen.

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev ved at logge ind på Mit zooplus og tilmelde dig det ønskede nyhedsbrev. Hvis du endnu ikke er kunde hos zooplus, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev her. Når du har tilmeldt dig, får du en bekræftelse per e-mail, som du skal verificere.

Hvordan framelder jeg mig nyhedsbrevet?

I bunden af nyhedsbrevet er der et link, som du kan klikke på for at framelde nyhedsbrevet. Du kan også framelde nyhedsbrevet ved at ændre dine indstillinger på Mit zooplus.


Generelle spørgsmål


Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg har et generelt spørgsmål vedr. et produkt?

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice her, og vi vil så besvare dit spørgsmål hurtigst muligt.

Produktet jeg ønsker at bestille kan i øjeblikket ikke leveres, men kan jeg alligevel bestille det?

Hvis produktet i øjeblikket ikke kan leveres, vil vi give dig besked så snart det igen er på lager. Klik på symbolet og indtast din e-mail adresse - og bekræft herefter betingelserne. Du modtager nu en e-mail, så snart varen igen er på lager.

Hvordan holder jeg mig opdateret om zooplus' særlige tilbud?

Du kan holde dig opdateret om de seneste nyheder og tilbud ved at abonnere på zooplus' nyhedsbrev, hvor du regelmæssigt modtager information omkring nye produkter, udsalg, særtilbud og gratis gaver. Nyhedsbrevet bliver udsendt med faste mellemrum, og du kan altid melde det fra igen. Tilmeld dig her.

Hvor lang tid gælder de særlige tilbud?

De særlige tilbud gælder som regel så længe lager haves. Salget af de tilbudte varer følger kun i normale husholdningsmængder. I sjældne tilfælde er det kun muligt at bestille varen i et eller to eksemplarer for at sikre, at flere kunder får chancen.

Tilbyder zooplus gratis prøver?

Vi tilbyder af og til prøver på vores produkter. Den bedste måde at holde sig opdateret om gratis vareprøver er ved at tilmelde sig vores nyhedsbrev.

Jeg har glemt mit password. Hvad gør jeg?

Hvis du har glemt dit password, skal du klikke på Få ny adgangskode nu! i login-feltet og derefter indtaste den e-mailadresse, du registrerede dig med hos os. Din nye adgangskode bliver sendt til dig omgående via e-mail. Log ind med din e-mailadresse og denne adgangskode under Mit zooplus, hvor du kan ændre din adgangskode under Mine oplysninger.

Vær opmærksom på: Dit password gemmes i vores system som en krypteret kode, og vi kan derfor ikke oplyse det til dig per e-mail.

Er mine personlige data sikre?

De personlige oplysninger, som du giver til zooplus (når du handler i vores online shop eller tilmelder dig et af vores zooplus-fordelsprogrammer), bliver opbevaret med stor sikkerhed. Vi er ansvarlige for, at navn, adresse, fødselsdato osv. ikke kommer videre. Dine oplysninger bliver hos os. Vores databeskyttelses-politik er i overensstemmelse med det tyske "Bundesdatenschutzgesetz" (BDSG) og "Telemediengesetz" (TMG).

Er der en zooplus butik i nærheden af hvor jeg bor?

zooplus findes kun online og har derfor ingen fysisk butik du kan besøge. Til gengæld er vi her hele tiden - alle ugens 7 dage, 24 timer i døgnet på zooplus.dk!


Teknisk hjælp


Når jeg vil gå til kassen, modtager jeg en fejlmelding?

Vær sikker på, at din browser tillader cookies. Hvis din browser ikke tillader cookies, kan programmet ikke åbne din indkøbskurv, og der opstår derfor en fejl. Du kan få hjælp til cookies her.

Indkøbskurven tillader kun en enkelt vare, ellers slettes den. Hvad gør jeg forkert?

Sørg for, at din browsers sikkerhedsindstillinger tillader cookies. Herunder kan du læse hvordan.

Hvad er cookies?

En cookie er en lille tekstfil, som bliver sendt fra et websted og gemt på din harddisk. Når du handler i vores online shop på zooplus.dk, er det nødvendigt med cookies. Dermed kan indholdet i din indkøbskurv blive gemt.

Hvorfor skal jeg bruge cookies på zooplus.dk?

Når du lukker din browser, ligger der en cookie gemt på din computer. Denne cookie gør det muligt for zooplus at gemme indholdet af din indkøbskurv. Hvis du ikke accepterer cookies, er det ikke muligt at gemme produkter i indkøbskurven - og det er derfor umuligt at bestille varer online. Vi benytter os aldrig af cookies til at gemme dine personlige oplysninger - kun for at lette dit besøg hos os.

Hvordan indstiller jeg min browser til at acceptere cookies?

PC

Microsoft Internet Explorer 7 til PC, Windows

I menulinjen øverst i din browser:

  1. Klik på Funktioner, og klik herefter på Internetindstillinger.
  2. Klik på Beskyttelse af personlige oplysninger og flyt derefter under Indstillinger skyderen helt op for at blokere for alle cookies eller helt ned for at tillade alle cookies, og klik så på OK.
    1. Alternativt kan du selv definere, hvilke cookies du vil gemme:

    2. Klik på Start og skriv Internet Explorer i søgefeltet, og klik derefter på Internet Explorer på resultatlisten.
    3. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger.
    4. Klik på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og flyt derefter skyderen til en placering mellem top og bund, så du ikke blokerer for - eller tillader - alle cookies.
    5. Klik på Websteder. I feltet Webstedets adresse skriver du zooplus.dk og klikker på Tillad. Klik på OK, når du er færdig.

    Mozilla 3.6 til PC, Windows

    I menulinjen øverst i din browser:

    1. Klik på Funktioner, og vælg Indstillinger.
    2. I Kategori panelet, vælg Privatliv og vælg "Bruge tilpassede indstillinger" i Historik drop-down menuen.
    3. Aktiver Acceptér cookies fra sider, eller alternativt kan du selv definere hvilke cookies du vil gemme under Undtagelser, hvor du skal skrive zooplus.dk.
    4. Klik Ok.

    Når jeg sender min bestilling, får jeg fejlmeldingen: Din indkøbskurv er slettet. Hvad gør jeg forkert?

    Hvis du bruger en firewall, skal du sørge for at den er opdateret, samt at port 443 til SSL er åben. Da der er mange forskellige firewalls, kan zooplus desværre ikke være behjælpelig med yderligere detaljerede oplysninger vedr. indstilling af firewall. Vi henviser derfor til de instrukser, der følger med din firewall.

    Min browser skriver, at sikkerhedscertifikatet er udløbet?

    Da sikkerhedscertifikater har en udløbsdato, som kan være indstillet forkert, kan det ske at SSL sider ikke kan blive vist. Du skal derfor sørge for at dato og tidspunkt er indstillet korrekt.

    Der skete en fejl mens jeg var i gang med min bestilling. Har zooplus modtaget min bestilling?

    Kontakt venligst vores kundeservice hvis du har spørgsmål vedrørende din bestilling.

    Cache indstillinger

    Da vores website ofte bliver opdateret, anbefaler vi at du altid sørger for at opdatere din browser, så du kan drage fordel af vores seneste tilbud. I dine browser-indstillinger kan du indstille din browser til automatisk at tjekke for ændringer samt at tømme browserens cache. For mere information kan du se under "Hjælp" i din browser.

    Hvorfor har jeg brug for JavaScript?

    Du kan surfe på zooplus uden Java og JavaScript, men vi anbefaler at du alligevel aktiverer JavaScript, så du får en optimal brugeroplevelse når du handler på zooplus. For mere information om hvordan du aktiverer JavaScript, se under "Hjælp" i din browser.

    Jeg kan ikke se kanten af hjemmesiden på min skærm. Hvorfor?

    zooplus.dk er tilpasset Internet Explorer 6.0 og og opefter, Netscape 8 og opefter samt Opera 6.0 og og opefter. Hjemmesiden er også tilpasset en opløsning på 1024x768. Såfremt du anvender en ældre browserversion, kan der dog forekomme fejl i layout og funktioner. Vi anbefaler derfor at du downloader og installerer den nyeste browserversion.

    Vær opmærksom på, at ændring samt opdatering af din browser er på eget ansvar, og at zooplus på ingen måde kan drages til ansvar herfor.